עסקי ספורט

השחקן מוותר על המיליונים ופורש בגיל 21: "בעקבות ישו"

לאחר שבשנת 2022 נבחר במקום ה-16 והמכובד בדראפט, סיפק עונה ראשונה סולידית בליגת הכדורסל הטובה בעולם ונחשב בעיני רבים לשחקן עם עתיד מזהיר, גדע הכוכב הצעיר את הקריירה המבטיחה והדהים את עולם הכדורסל, כאשר הודיע על פרישה בגיל 21 בלבד
מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
חלומם של ילדים רבים בארצות הברית וברחבי העולם הוא להיות שחקן ב-NBA, ליגת הכדורסל הטובה בעולם. הכוכבים העולים שנבחרים בדראפט השנתי לרוב מגיעים למעמד זה מאחר והם נחשבים לשחקנים המובילים בין בני גילם.
איי ג'יי גריפין, נבחר בשנת 2022 במקום ה-16 והמכובד בדראפט, כשהוא בן 19 ואף סיפק עונת רוקי לא רעה בכלל, אך נראה שמשהו השתבש בתוכניות שלו בדרך. כבר בעונה שעברה הוא ירד בכמות המשחקים בהם השתתף ואף עבר בטרייד מאטלנטה ליוסטון.
הכוכב, שהוא גם בנו של כוכב NBA בעבר ומאמן כיום, אדריאן גריפין, הימם את עולם הכדורסל וה-NBA בכלל בימים האחרונים, כאשר הודיע על פרישה מהמשחק בגיל 21. אם חשבתם שמדובר בסיבה ספורטיבית או פציעה כלשהי, תחשבו שוב.
לפני יומיים העלה גריפין סרטון בחשבון היוטיוב שלו, סרטון באורך של יותר מ-6 דקות, בו הוא מסביר את ההחלטה הפתאומית והכל כך לא צפויה, במיוחד בגיל כזה ורק שנתיים לאחר תחילת קריירה שהייתה אמורה להיות מבטיחה.
 
"ויתרתי על כדורסל כדי לעקוב אחרי ישו ואני יודע שבעיני רבים זה נראה כמו הפסד, אבל אני רוצה שתדעו שאני ממש מתרגש" אמר בהצהרתו המפתיעה והוסיף, "כי אני הולך באמת לשרת האל בכל ליבי..."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה