עסקי ספורט

השחקן נבהל מהחיסול: הראשון לנטוש את ישראל בעקבות ההסלמה

כאשר החלה המלחמה ב-7 באוקטובר, רבים ציפו כי תהיה נטישה גדולה של שחקנים זרים מקבוצות הספורט בישראל, מה שלא קרה. אך אולי בשל חיסולו של נסראללה והחשש הגובר מהסלמה ממשית בעקבותיו, השחקן מבני סכנין החליט לעזוב את ישראל
מערכת ice |  1
דריכות לקראת נאום נסראללה, הפעילות הקרקעית נמשכת, הריסות בעיר אשקלון (צילום ויקיפדיה/ Khamenei.ir, דובר צה"ל, פלאש 90/ אייל מרגולין, אדי ישראל)
כאשר החלו להתפרסם התמונות המזוויעות והקשות כל כך לצפייה באותו בוקר שבת נוראי ב-7 באוקטובר, ידעו כולם כי לא מדובר בעוד שיגור טילים או פיגוע גדול שישראל תגיב "בקטנה" ותבליג.
כולם חיכו ימים רבים לכניסה הקרקעית שברור היה שתקרה, ואף התעכבה מעל למצופה, לרצועת עזה, וכאשר נכנסו הכוחות התברר במהרה כי המשימה לא תהיה פשוטה ותיקח זמן רב.
כאשר החלה להתקבע במדינה ההבנה כי אנו הולכים לתקופה ארוכה ומתוחה, בעולם הספורט ציפו האוהדים, כפי שקרה בעבר, כי שחקנים זרים החוששים בעקבות המצב, יעזבו. הדבר לא קרה ולא נראתה נטישה גדולה בליגת על, אך אולי החיסול של נסראללה היה קצת יותר מדי בשביל חלקם.
היום (שבת) פורסם באתר הספורט ONE כי השחקן הזר הראשון שמשחק בישראל הודיע על עזיבה בשל החשש מהסלמה, כנראה לאחר חיסולו אתמול של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, חסן נסראללה, בלב רובע הדאחייה בביירות. זאת כאשר מדובר בפאטה גודושאורי, שחקנה הזר של בני סכנין, אשר החל לשחק בשורות המועדון רק בקיץ האחרון.
לא מן הנמנע כי אם הנחיות פיקוד העורף ימשכו ואף יחמירו, אם המצב יחריף ונראה שיגורים מסיביים מדי יום, שחקנים זרם נוספים יודיעו על עזיבה, ויחפשו מקום בו יוכלו לעסוק נטו בכדורגל, לפחות עד שהמצב יירגע ועולם הספורט יחזור לשגרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיעזבו כל הסכנינים אינשאללה (ל"ת)
    אחות 09/2024/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור