עסקי ספורט

כוכב ליגת העל נפל קורבן להתחזות: "זה לא אני"

רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע והנבחרת, הזהיר: "כל מי שמקבל ממני הודעות מהמספר הזה, זה לא אני, זה מתחזה, ואם למישהו יש מושג של מי המספר הזה, אשמח שתכתבו לי"
מערכת ice | 
הפועל באר שבע ומד סנטר (צילום בן גבאי)
בעולם הכדורגל הישראלי, שמו של רותם חטואל, כוכב הפועל באר שבע ונבחרת ישראל, מוכר לכל אוהד. אך לאחרונה, השם הזה משמש גם למטרות פחות ספורטיביות. חטואל, בן ה-26, גילה כי מישהו מתחזה לו ברשתות החברתיות, פונה לנשים שונות ומנסה "לעקוץ" אותן תוך שימוש בזהותו.
תופעת ההתחזות לידוענים אינה חדשה, אך היא מקבלת תפנית מטרידה כאשר היא פוגעת בספורטאים מקומיים. המקרה של חטואל מדגיש את הסכנות הטמונות ברשתות החברתיות, במיוחד עבור דמויות ציבוריות. המתחזה, שזהותו עדיין לא ידועה, משתמש בתמונתו של חטואל בפרופיל הוואטסאפ שלו, מה שמקשה על הקורבנות הפוטנציאליים לזהות את התרמית.

על פי TMI בתגובה למצב, חטואל נקט בצעד אמיץ ויוצא דופן. הוא בחר לחשוף את מספר הטלפון של המתחזה בחשבון האינסטגרם שלו, תוך שהוא מזהיר את עוקביו מפני התרמית. צעד זה, אף שהוא יוצא דופן, מדגיש את הדחיפות שחש חטואל בהגנה על שמו הטוב ועל מעריציו.
"כל מי שמקבל ממני הודעות מהמספר הזה, זה לא אני, זה מתחזה, ואם למישהו יש מושג של מי המספר הזה, אשמח שתכתבו לי", כתב חטואל בפוסט שפרסם. הודעה זו לא רק מזהירה את עוקביו, אלא גם מבקשת את עזרתם בזיהוי המתחזה. מקרה זה מדגיש את החשיבות של ערנות ברשתות החברתיות, ואת הצורך בשיתוף פעולה בין ידוענים לבין מעריציהם בהתמודדות עם תופעות שליליות כאלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה