עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: השדרן האגדי הלך לעולמו בגיל 91

אחד השדרים האהובים ביותר בליגת הכדורסל הטובה בעולם ומי שכונה כ"דיקן של שידורי ה-NBA", הלך לעולמו בגיל 91. הוא שידר לא פחות מ-51 עונות של ליגת ה-NBA מאז החל לשדר בשנת 1972
מערכת ice | 
מיקרופון (צילום רפי דלויה)
אחד המקצועות בעולם הספורט שלעתים נעלמים מעין האוהדים הוא שדרן ספורט, שרבים מהם אינם מוכרים ובוודאי שלא הופכים להיות דמויות נערצות בקרב חובבי הספורט. במקרה של אל מקוי, המקרה הוא הפוך לחלוטין, כאשר הוא הפך עם השנים לאחד הקולות המזוהים עם ליגת ה-NBA.
השדר הוותיק והאגדי שכונה בעבר כ"דיקן של שידורי ה-NBA", הלך לעולמו בגיל 91 וישאיר בלב האוהדים זיכרונות רבים, מאחר והוא שידר לא פחות מ-51 עונות של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, מאז השידור הראשון שלו בחודש ספטמבר 1972.
במהלך הקריירה שלו הוא שידר ברדיו את משחקיה של קבוצת פיניקס סאנס, שהאף העניקה לו טבעת של כבוד, מאחר והוא שידר את משחקיה באדיקות לאורך הקריירה, עד שידורו האחרון בחודש מאי בשנה שעברה.
תרומתו האדירה לספורט האמריקאי ולליגת ה-NBA לא עברו מתחת לרדאר. הוא זכה להכרה רבה על הקריירה שלו, והוא אחראי לכמה מהמשפטים הזכורים לאוהדי פיניקס, בייחוד כאשר שידר את משחקי סדרת הגמר בה השתתפה הקבוצה.
מקוי הותיר אחריו שלושה בנים, שבעה נכדים ושישה נינים. זאת לאחר שמקוי איבד את אשתו האמנית, אשר הלכה לעולמה בשנת 2012.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה