עסקי ספורט

אברהם גרנט בסכנה: מי מאיים לפגוע בחייו של המאמן הישראלי?

אברהם גרנט, מאמן נבחרת זמביה, עורר סערה גדולה במדינה אחרי שלא זימן את הכוכב הגדול של הנבחרת, פשון סקאלה, שטען כי הזימונים של גרנט נעשים רק לשחקנים שמיוצגים על ידי הסוכן שלו. כעת, המחאה נגדו עולה מדרגה, אחרי שבמשחק ליגה שנכח השבוע, הקבל איים על חייו והוא הוברח מיציאה צדדית מחשש ממשי לפגיעה בו
מערכת ice | 
אברם גרנט בריאיון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
אברהם גרנט, מאמן נבחרת ישראל בעבר, ממשיך לעורר סערה גדולה בזמביה, שם הוא משמש כמאמן הנבחרת המקומית, זאת לאחר שהסתכסך עם אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הנבחרת, ואחרי טענות קשות שעלו נגדו וחקירה מקומית שנפתחה בהתאחדות, אוהדי הנבחרת מאיימים לפגוע בו פיזית.
השבוע, במסגרת הליגה הזמבית, נפגשו אתלטיקו לוסאקה ואנקוואזי, הקבוצה של המשטרה המקומית, באצטדיון אנקולומה בעיר לוסאקה. על פי דיווח ב"זמביאן דיילי מייל" המקומי, גרנט, שהגיע לצפות במשחק, היה בסכנה ממשית.
הסכנה הגיעה אחרי שאוהדי הנבחרת שזיהו אותו ביציע איימו לפגוע בו, שרקו לעברו בוז וצעקו: "מה אתה דורש מסקאלה להתנצל?". עוד דווח כי בהמשך, מחשש לפגיעה פיזית בגרנט אחרי שהיצרים התלהטו עד כדי אווירה אלימה של ממש, הוא הוברח על ידי מאבטחים מיציאה צדדית ונמלט מהמקום בחסות ההתאחדות הזמבית. 
כזכור, הכל החל לפני כשלושה חודשים, אחרי שהתאחדות הכדורגל במדינה האפריקאית פתחה בחקירה נגד מאמן הכדורגל הישראלי, בנוגע לזימונים האחרונים שלו לסגל הנבחרת, כאשר על פי טענות שעלו - גרנט דואג לזמן לכאורה שחקנים שמיוצגים על ידי הסוכן שלו - ניר קרין.
החקירה שנפתחה נגד גרנט מגיעה בעקבות טענות קשות של שחקן הנבחרת פשון סקאלה, שלא זומן אחרי שהתעמת עם המאמן לאחר אליפות אפריקה האחרונה שהתקיימה בחודש ינואר.
סקאלה הטיח האשמות קשות נגד גרנט בהן טען בין היתר כי "כשמסתכלים על הסגל הנוכחי, רואים הרבה שחקנים שאפילו לא משחקים בקבוצות שלהם - ובכל זאת הם בנבחרת. מתי בפעם האחרונה מישהו מהם שיחק אפילו 20 דקות? הם שם בגלל שהם חולקים סוכן עם גרנט".

עוד טען השחקן כי גרנט בעצמו אמר לו שהוא צריך להחליף סוכן: "כמה פעמים הוא אמר לי להשתמש בסוכן שלו, שהסוכן שלו טוב מאוד". התאחדות הכדורגל בזמביה הוציאה הודעה רשמית בנושא בה טענה כי "בהתחשב בחומרת האישומים,  נחקור באופן פנימי את ההתנהלות. אנחנו מייעצים לכל הגורמים לדווח על העניינים הללו לגופים הרלוונטיים - במקרה הזה, לוועדת האתיקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה