עסקי ספורט

מאמן הנבחרת נפטר מסרטן: המאהבת השבדית החליטה לשבור שתיקה

לאחר שמאמן הכדורגל האגדי סווו יראן אריקסון פרסם בשנה שעברה כי הוא חולה במחלת הסרטן, ומנחת הטלוויזיה השבדית שהייתה עמו במערכת יחסים מחוץ לנישואים, אמרה כי הוא "אינו אדם ישר". איך היא הגיבה לבשורה על מותו?
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ביום שני האחרון התבשרנו על מותו של אחד ממאמני הכדורגל האהובים בעולם, סווו יראן אריקסון (Sven-Göran Eriksson). כידוע, הוא זכור בעיקר כזה שאימן את נבחרת אנגליה בשני מונדיאלים וביורו, לצד המאמן הראשון שזכה בדאבל המקומי בשלוש מדינות שונות.
אריקסון הלך לעולמו ביום שני האחרון כשהוא בן 76 וחולה במחלת הסרטן. זאת לאחר שבשנה שעברה פרסם המאמן האגדי כי נותרה לו שנה לחיות בשל המחלה הקשה. "נותרה לי לכל היותר שנה לחיות. סיכוי לא רע שזה יהיה אפילו פחות מזה, הרופאים לא יכולים לקבוע בוודאות כמה זמן נותר לי, וגם מבחינתי עדיף לא לחשוב על זה". אמר אז אריקסון בריאיון.
לצד הקריירה המרשימה שלו, מעריציו וגם אלו שלא, זוכרים בעיקר את השערוריות בהן היה מעורב, ולא מעט סיפורי זימה ששמו של המאמן נקשר בהם. אחד מהסיפורים האלו אשר התפרסם בשנת 2002 הוא שלמאמן הייתה מערכת יחסים עם מנחת הטלוויזיה השבדית, אולריקה ג'ונסון.
פרסומה של מערכת היחסים הזו הכה גלים בעולם הספורט ואחר מותו, החליטה ג'ונסון לשבור את שתיקת ובחרה לעשות זו בצורה חריגה במיוחד. על פי הפרסומים ברשתות בבריטניה, היא העלתה פוסט לאחר ההודעה על מותו של אריקסון, המתקשר ל"יום הכלב" ואף העלתה תמונות של הכלבים שלה, ככל הנראה במטרה להתריס ולהראות שאין בכוונתה להתייחס למוות שלו.
למי שלא זוכר, בשנה שעברה, לאחר שפרסם מאמן הכדורגל בדבר המחלה אותה הוא נושא בגופו וכי נותרה לו שנה לחיות, "במקרה הטוב", היא אמרה שאין בכוונתה להתייחס לזה אך כן אמרה כי אריקסון הוא "אינו איש ישר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה