עסקי ספורט

עולם הספורט בהלם: השחקן שחתם אצל המאמן הישראלי נהרג לפני הבכורה

רק בתחילת הקיץ הגיע החלוץ הניגרי פול יוליוס לקבוצת פראלימני הקריסאית, שם חתם על חוזה חדש והיה אמור לשחק תחת המאמן הישראלי אורי גוטמן. היום התבשרנו כי השחקן נהרג בתאונת דרכים קטלנית, כשהוא בן 20 בלבד
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
קבוצת הכדורגל אנוסיס נאון פראלימני מקפריסין ביצעה החתמה משמעותית וחשובה בתחילת הקיץ, של החלוץ הצעיר והמבטיח מניגריה, פול יוליוס, בן 20 בלבד. את הקבוצה מאמן אורי גוטמן הישראלי, שהצטרף אף הוא לקבוצה בקיץ.
היום (רביעי) פורסם כי למרבה הצער והטרגדיה, ועוד לפני שהספיק לקיים את הבכורה שלו ולקבל בפעם הראשונה את התשואות מהאוהדים שציפו לו, החלוץ היה מעורב בתאונת דרכים חזיתית וקטלנית, בה הוא מצא את מותו, כשהוא בן 20 בלבד.
 
הפוסט שהעלו בקבוצה עם החתמתו של החלוץ. מתוך אינסטגרם

כזכור, המאמן הישראלי של הקבוצה, אורי גוטמן אשר הגיע לקיץ הוא בנו של אחד מבכירי מאמני הכדורגל בישראל, אלי גוטמן. לגוטמן הבן צפויה עבודה קשה מאד בקבוצה מקפריסין, במיוחד לאור הטרגדיה שחוותה הקבוצה, עוד לפני שהתחילה העונה.

בקבוצתו של גוטמן משחקים שני שחקנים ישראלים, שהגיעו לקבוצה כמושאלים. השחקן ניב פילטר הושאל לקבוצה הקפריסאית מהפועל באר שבע והשחקן השני, ניב גוטליב, הושאל לקבוצה מהפועל חדרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התבלבל
    שיידי 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם נסיעה בצד ימין
    סגור