עסקי ספורט

אבל בספורט הישראלי: שוער קבוצת הכדורגל האהובה נפטר בגיל 94

בני דוידוביץ', שוער העבר של מכבי חיפה, הלך לעולמו בגיל 94. מטעם המועדון נכתב: ""מועדון כדורגל מכבי חיפה ומשפחת מכבי חיפה לדורותיה, משתתפים בצערה של משפחת דוידוביץ', עם לכתו של בני דוידוביץ' בגיל 94, שהיה שוער הקבוצה בשנות ה-50 והוא אביו של ניר יבדל"א"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
בני דוידוביץ', אביו של אחד השוער האגדי של קבוצת מכבי חיפה ניר דוידוביץ', הלך לעולמו בגיל 94. בהודעה שפורסמה מטעם המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה ומשפחת מכבי חיפה לדורותיה, משתתפים בצערה של משפחת דוידוביץ', עם לכתו של בני דוידוביץ' בגיל 94, שהיה שוער הקבוצה בשנות ה-50 והוא אביו של ניר יבדל"א".
דוידוביץ' נולד בשנת 1930 בגרמניה וגדל בצ'כיה. זמן קצר לאחר פרוץ מלחמת העולם השנייה, הגרמנים פלשו לצ'כיה והוא נלקח למחנה ריכוז – אותו הצליח לשרוד. בהמשך הוא עלה באוניית מעפילים דרך קפריסין והחל לשחק ככדורגלן בקבוצת מכבי חיפה, אליה הצטרף בשנת 1950. הופעת הבכורה שלו הייתה באוקטובר 1951, ומאז הוא זכור לעד כאחד השחקנים המובילים בה.
עוד נכתב מטעם הקבוצה: "בני היה ונשאר כל חייו מחובר למכבי חיפה, בטח אחרי שבנו, ניר, הפך לשוער הקבוצה". הלוויתו של בני דוידוביץ' תתקיים היום (רביעי) בשעה 18:00, בבית העלמין 'גן עדן' בקיבוץ עין כרמל. יהי זכרו ברוך". אין ספק כי פועלו הרב ייזכר בספרי ההיסטוריה של קבוצתו.
נזכיר כי לאחרונה מועדון מכבי חיפה עלה לכותרות לאחר הווידי האישי של גל רפאלוב, אשתו של הקפטן הנוכחי, שהודתה כי היא התמודדה עם הפרעו אכילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה