בארץ

אבל בספורט: יו"ר מועדון הכדורגל הישראלי הלך לעולמו בגיל 73

גרי אברמוביץ', שעמד בראש מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא והוביל את מועדון הכדורגל של העיר לזכות באליפות המדינה, הלך לעולמו בגיל 73. אברמוביץ' פיתח את המועדון באופן ניכר, והקפיץ אותו עד לרמת הכרה בינלאומית
מערכת ice | 
מדליות (צילום vecteezy)
גרי אברמוביץ', שהיה ממובילי ענף הספורט בישראל, הלך לעולמו בגיל 73. אברמוביץ' עמד במהלך ה-15 שנים האחרונות בראש מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, והוביל את מועדון הכדורגל של העיר לזכות באליפות המדינה.
אברמוביץ' מונה למזכיר אגודת הפועל כפר סבא בשנת 1973, ופעל רבות בשביל לקדם אותה. בתקופתו, האגודה גדלה מפעילות בשישה ענפי ספורט בלבד ללא פחות מ-16 ענפים. כמו כן, התרם להשתתפות של שנים במועדון אשר ביחד עם הגברים נאבקים גם בתחרויות בכל רחבי אירופה. לפני שלוש שנים אברמוביץ' אף זכה בפרס מפעל חיים בזכות פועלו למען הספורט.
רעייתו עופרה ספדה לו, ואמרה כי הוא היה "איש של נתינה, מבלי לבקש דבר". אריק לויטה, חניכו וחבריו מסר: "אברמוביץ' קיבל במועדון אמון מלא ומוחלט. הוא הביא את הכדורגל והכדורעף בכפר סבא לפסגות, תמיד העדיף שחקנים תוצרת בית כחול-לבן. איש גדול הלך לעולמו". רבים הגיעו ללווייתו במטרה לחלוק לו כבוד אחרון, וביניהם היו גם ראש עיריית כפר סבא רפי סער וסגנו דני הרוש, חבר הכנסת סימון דוידסון, יורם אורנשטיין מנכ"ל לשעבר של מרכז הפועל, גילי לוסטיג מנכ"ל הועד האולימפי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה