עסקי ספורט

6 רקטות נפלו באצטדיון הכדורגל בצפון: צפו בתיעוד הדרמטי

מתחילת המלחמה, 6 רקטות התפוצצו באצטדיונה של הפועל קריית שמונה בכדורגל, וגרמו לנזק אדיר במגרש. כעת, העירייה חושפת לראשונה תיעוד של נפילת רקטה שהתפוצצה לאחרונה במרכז המרכז. צפו
מערכת ice | 
רקטה התפוצצה בקריית שמונה (צילום דוברות עיריית קריית שמונה)
על רקע ההפצצות הבלתי פוסקות בצפון והמתקפות המתמשכות של ארגון הטרור חיזבאללה משטח לבנון על יישובי הצפון, בפעם השישית מתחילת המלחמה, רקטה נפלה לאחרונה באצטדיון של קבוצת הכדורגל הפועל קריית שמונה בבעלותו של איזי שרצקי, שחזרה השנה לליגת העל בכדורגל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית.
למעשה, בשלוש מהפעמים רקטה נפלה ישירות על כר הדשא של האצטדיון, בעוד בשלוש פעמים אחרות רקטה ששוגרה משטח לבנון התפוצצה באזור מתחם האימונים הסמוך לאצטדיון העירוני בקריית שמונה.
הבוקר (שישי) עיריית קריית שמונה חשפה את התיעוד של הרקטה האחרונה שהתפוצצה במגרש הכדורגל שבעיר הצפונית. מדובר ברקטה גדולה בקוטר של 122 מ"מ, שכאמור התפוצצה על כר הדשא בשטח האצטדיון. 
אז רגע לפני פתיחת משחקי ליגת העל בכדורגל שיחלו מחר, ורגע לפני משחקה הראשון העונה של קבוצת הפועל איתוראן קריית שמונה, ביום שני בשעה 20:00 בערב באצטדיון נתניה, שמשמש מתחילת המלחמה כאצטדיונה הביתי של הקבוצה, נגד הפועל באר שבע, בעיריית קריית שמונה ערכו סיור באצטדיון וחשפו את הנזקים, כמו גם את התיעוד המטרף של רקטה שהתפוצצה בשטח המגרש. צפו בתיעוד:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה