עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: השחקן בן ה-17 הלך לעולמו בנסיבות טרגיות

טרגדיה גדולה התרחשה בטקסס, זאת לאחר שנער בן 17 בשם אדן דה לה קרוז, שחקן פוטבול מקומי, ניסה לקפוץ מגג במסיבה לתוך הבריכה, אך ברגע האחרון הוא החליק, נפל על הראש ומצא את מותו אחרי 4 ימים בבית חולים מקומי. מארגני המסיבה, אב ושני בניו הקטינים, נעצרו
מערכת ice | 
אדן דה לה קרוז (צילום צילום מסך מתוך כתבה בערוץ N5)
טרגדיה גדולה התרחשה בסוף השבוע האחרון בטקסס, ארצות הברית, זאת לאחר שנער בן 17 בשם אדן דה לה קרוז, שחקן פוטבול שמשחק בקבוצת מכללות מקומית, הלך לעולמו בנסיבות טרגיות במיוחד, אחרי שנפל מגג במהלך מסיבת בית.
על פי הדיווח היום (שישי) של ה"ניו יורק פוסט", מסיבת הבית שנערכה בטקסס הייתה סוערת במיוחד ומלאה באלכוהול, בה כל החוגגים היו קטינים. אדן, שעמד על הגג עם חבריו בזמן שהיה שיכור, החליק ממנו וצנח אל הקרקע.
השניים עלו על הגג במטרה לקפוץ לבריכה, כאשר לאחר שחברו עשו זאת לקול תשואות חבריו, שעשרות מהם עמדו למטה ועודדו אותם, דה לה קרוז התכונן לקפוץ גם הוא, אך החליק ברגע האחרון וצנח כאמור מהגג. הוא פונה לבית החולים המקומי במצב קשה מאוד, ולאחר ארבעה ימים שהרופאים נאבקו על חייו, הם נאלצו לקבוע את מותו.
ממשטרת מקאלן נמסר לאחר האירוע הטרגי כי הם החלו באיסוף ממצאים ועצרו אחד מבוגר יחד עם שני קטינים נוספים, שהם למעשה אב ושני בניו שארגנו את המסיבה, בחשד שסיפקו אלכוהול לקטינים. בדו"ח המשטרתי נכתב כי הוא נפל על הצוואר והראש, חטף מכה עוצמתית ולמעשה איבד את ההכרה. שוטרים וחובשים הוזעקו למקום, והופנו על ידי נערה צעירה אל דה לה קרוז, ששכב מחוסר הכרה בתוך שלולית של דם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה