תקשורת ומדיה

אבל בעולם התקשורת: מנחה הטלוויזיה האהוב הלך לעולמו

סניור אברבנאל, המיליארדר היהודי ברזילאי, שנחשב לאיל מדיה, הנחה תוכניות טלוויזיה בברזיל ואף היה הבעלים של רשת הטלוויזיה השנייה בגודלה במדינה, SBT, הלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 94
מערכת ice |  4
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סניור אברבנאל, המיליארדר היהודי ברזילאי, המוכר בשם סילביו סנטוס, הלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 94 אחרי שהיה אושפז מתחילת החודש בבית החולים היהודי אלברט איינשטיין.
סניור אברבנאל היה יזם ברזילאי, איל מדיה ומנחה טלוויזיה. הוא היה הבעלים של אחזקות הכוללות את SBT, רשת הטלוויזיה השנייה בגודלה בארץ. הוא גם הסלבריטי היחיד במדינה ברשימת המיליארדרים של מגזין פורבס.
אברבנאל הוא בנם של מהגרים יהודים ספרדים. אברבנאל עבד ברחובות ריו דה ז'ניירו כמוכר בגיל 14. במהלך התקופה הזו, הוא הוזמן לעבוד בתחנת רדיו, אבל מכיוון שהוא הרוויח יותר כסף כמוכר, הוא עזב את העבודה כמגיש רדיו אחרי חודש.
לאחר מכן הוא עבר לסאו פאולו ואחרי שעבד בכל מיני עבודות, כולל הגרלת פרסים, הוא קיבל תפקיד בתוכנית טלוויזיה אותה הוא הנחה, שהייתה הצלחה. באותו הזמן הוא קנה את החברה ובזמן קצר הרחיב את המותג המוביל של הקבוצה, מה שהייתה ההתחלה של הפיכת סילביו לאחד השמות המובילים בטלוויזיה הברזילאית.
עם שווי נקי של 3.2 מיליארד דולר, סנטוס היה משלם המיסים היחיד/הטבעי הגדול ביותר בברזיל. בשנת 1976, הוא החל להילחם על הזכויות לרשת טלוויזיה משלו מכיוון שרצה להרחיב את הגרלת הפרסים שלו.
ב-1981, הוא סוף סוף השיג אישור להפעיל את מה שיהפוך ל-TVS, בסאו פאולו. ערוץ הטלוויזיה התרחב מהר מאוד והפך למה שמכונה היום "SBT". סנטוס גם ניסה לפעול בפוליטיקה והתמודד לנשיאות ברזיל ב-1989. ב-21 באוגוסט 2001, בתו, פטריסיה אברבנאל, נחטפה ושוחררה אחרי שבוע.
בעקבות הידיעה על מותו, כמה תחנות טלוויזיה קטעו את לוחות הזמנים שלהן כדי ליידע את הציבור על האובדן. גם העיתונות הבינלאומית דיווחה על החדשות. תוך זמן קצר, ידוענים וארגונים הביעו את צערם והדגישו את המורשת שהשאיר סילביו סנטוס.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    טמטום של המדיה -אבל לאומי , הצחקתם ,למות בשיבה טובה 94
    נפרטיטי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל יום כתבה כזו דיי נמאס
    סגור
  • 3.
    תמונה ?
    מיקי רופט (רס"ן מיל. 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מוכר מוכר- אפשר אולי לצרף תמונה שנוכל לראות אם אנחנו באמת מכירים אותו? (רמז: קרוב לוודאי שלא...)
    סגור
  • 2.
    אבל?
    סמי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ירדתם מהפסים? בן 94,,
    סגור
  • 1.
    תכתבו שזה לא בארץ!
    א.א 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ועוד בן 94..למה זה צריך לעניין אותנו
    סגור