עסקי ספורט

שווי השוק הגבוה בעולם: הישראלי שעושה היסטוריה לפני גיל 21

רבות דובר על השחקן הישראלי הצעיר, שעוד לפני גיל 21 כבר משגע את אירופה וכעת, הכוכב ושחקן הנבחרת הצעירה אוסקר גלוך, נכנס לרשימה המכובדת והיוקרתית ביותר לכדורגלנים צעירים
מערכת ice | 
אוסקר בלוך (צילום דווין לאמורו, shutterstock)
אחד השחקנים הישראלים שבכירי הכדורגל צפו לו עתיד מזהיר וצדקו, הוא אוסקר גלוך שהיום מככב בשורותיה של רד בול זלצבורג האוסטרית, מזה העונה השלישית. רק אתמול (רביעי) שיחקה הקבוצה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות מול דינמו קייב, ניצחה 2-0 והתקדמה משמעותית לעבר מקום בליגה היוקרתית.
האתר CIES ביצע בדיקת שווי לשחקנים ביבשת ועל פי הנתונים שפרסם, אוסקר גלוך הישראלי נמצא בראש רשימת השחקנים בתפקיד שלו, עם שווי שוק מטורף של לא פחות מ-29.8 מיליון אירו.
 
אוסקר גלוך החל את דרכו על כר הדש כבר בגיל 5, כאשר שיחק בקבוצת מכבי שעריים וכבר אז נראה היה שעתידו נמצא במקום טוב, מאחר וכבר בשנה שלאחר מכן עבר לשחק במכבי תל אביב. כשהיה בן 16 מכבי חיפה ניסתה להעביר אותו לשורותיה אך הוא נשאר בצהובים מתל אביב, עד שעבר לבונדסליגה האוסטרית.
מאז שעבר לאוסטריה גלוך נראה מצוין ומספק את הסחורה. הוא אף זכה עם הקבוצה באליפות לעונת 22/23 אך בעונה שעברה סיים עם רד בול זלצבורג רק במקום ה-2. אוסקר גלוך אף נכלל בסגל הנבחרת האולימפית, באולימפיאדת פריז 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה