עסקי ספורט

מכבי תל אביב מקצצת בשכר: מי השחקן שיקבל 1.2 מיליון דולר?

בקבוצה שרשמה ירידה משמעותית בהכנסות ממכירת מינויים וכרטיסים, נרשמה צניחה בהכנסות. עם זאת, על מנת למנוע מעבר של שחקנים לקבוצות אחרות, חלק מהשחקנים הצליחו לשדרג את שכרם. תמיר בלאט יקבל 650 אלף דולר וחסיאל ריברו 600 אלף דולר. הרשימה המלאה
מערכת ice |  1
מכבי תל אביב (צילום פלאש 90)
בצל המלחמה המתמשכת והקיטון במכירת מנויים וכרטיסים, בקבוצת מכבי תל אביב נרשמה ירידה משמעותית בהכנסות שמאלצת את הבכירים לקצץ את הוצאות השכר עבור רוב השחקנים. כמעט בכל העמדות אלופת ישראל תשלם בעונה הקרובה פחות לעומת השחקנים שעזבו בסיום העונה האחרונה.
על פי הנתונים שפורסמו על ידי יעקב מאיר ותומר גבעתי ב"ישראל היום", ג'ורדן לויד צפוי להשתכר כ-1.2 מיליון דולר ורומן סורקין 850 אלף דולר. לווניין גבריאל ישולמו 750 אלף דולר ולרוקאס יוקובאיטיס 700 אלף דולר. תמיר בלאט יקבל 650 אלף דולר וחסיאל ריברו 600 אלף דולר. דריל מייקון וליוואי רנדולף יהנו מ-500 אלף דולר כל אחד. ג'ון דיברתולומיאו וג'יילן הורד 400 אלף דולר. ג'ייק כהן סוגר את הרשימה עם 350 אלף דולר.
לפי הפרסום של מאיר וגבעתי, חלק מהכסף שתשלם העונה מכבי תל אביב כשכר שחקנים וצוות מקצועי יגיע מהפיצויים הנאים שקיבלו הצהובים מפנאתינייקוס ומפנרבחצ'ה על שחרורם של לורנזו בראון, ווייד בולדווין ובונזי קולסון. למרות זאת, ישנם שחקנים שהצליחו להשיג שדרוג משמעותי בשכרם – רומן סורקין ותמיר בלאט. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתון לא הגיוני
    רקאנטי קמצני 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבי השנה עם שכר השחקנים הכי נמוך ביורוליג (מלבד אלבא ברלין) ולעומת זאת: גם השנה גובה מהאוהדים את מחירי המנוי הכי יקרים באירופה. מישהו יכול להסביר איך לקבוצה עם המחירים הכי יקרים ועוד קיבלו 2 מיליון דולר בייאאוט יש את התקציב הכי נמוך ? משהו פה לא הגיוני
    סגור