עסקי ספורט

תביעה נגד מאסק, טראמפ ורולינג: האלופה האולימפית יוצאת למלחמה

המתאגרפת האלג'יראית אימאן חליף, שזכתה בזהב אחרי שלל תלונות על כך שהתחרתה מול נשים כשהיא עם כרומוזום גברי, הגישה תלונה ומתכננת להגיש תביעה בהמשך נגד אילון מאסק, ג'יי-קיי רולינג ונשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, בטענה לבריונות ברשת כלפיה
מערכת ice | 
אימן חאליף (צילום מסך Eurosport)
המתאגרפת האלג'יראית אימאן חליף, שיגעה את עולם הספורט במהלך המשחקים האולימפיים בפריז, אחרי שחטפה תלונות מכל עבר לגבי המין שלה. חליף נולדה עם איבר מין נשי, אך הכרומוזום שלה הוא של גבר, ולפיכך באליפות העולם האחרונה באיגרוף נאסר עליה להשתתף.
אלא שהוועד האולימפי אישר את השתתפותה באולימפיאדה הנוכחית, למרות זעמן של שאר המתחרות, בה היא זכתה במדליית הזהב תוך שהיא מביסה את המתחרות שלה האחת אחרי השנייה ומותירה אותן בהלם מוחלט, כאשר שתיים מהן אף ירדו בוכות מהמזרן וטענו כי מעולם לא הרגישו כזאת עוצמה של אגרופים.
לפיכך, נוצרה סערה ענקית בעולם בעקבותיה חליף האנטישמית אף דאגה להאשים את ישראל בכך שהוציאו נגדה שקרים, ולא שכחה גם להתעטף עם דגל פלסטין בחגיגות שלה. כעת, האלופה האולימפית יוצאת למלחמה נגד המלעיזים.
היא הגישה תלונה פלילית לרשויות בצרפת בגין בריונות חמורה נגדה לרשת החברתית טוויטר, שמאחוריה עומדים בין היתר אילון מאסק, ג'יי-קיי רולינג ונשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, נגדם היא מתכננת להגיש גם תביעה מלבד התלונה שהגישה.

טראמפ למשל, פרסם פוסט אליו צירף תמונה של חליף מאחד הקרבות וכתב: "ארחיק גברים מספורט נשים". מאסק שיתף ציוץ בטוויטר בו נכתב: "גברים לא שייכים לספורט נשים. בוא נעשה את זה מגמתי". וברקע הוסיף את המילה: "לחלוטין".
ג'יי.קיי רולינג כתבה על רקע תמונה מאחד הקרבות של חליף, בו היריבה שלה סיימה כשהיא בוכה על המזרן: "אין תמונה שיכולה לסכם טוב יותר את תנועת זכויות הגברים החדשה שלנו. חיוך של גבר שיודע שהוא מוגן על ידי ממסד ספורט שמונע משנאת נשים ונהנה ממצוקה של אישה שזה עתה הוא נתן לו אגרוף בראש, וששאיפות חייה פשוט התנפצה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה