עסקי ספורט

לאחר התקיפה והאשפוז: זה הצעד הדרמטי של איציק זוהר

כדורגלן העבר איציק זוהר התפרסם אחרי שנחשף תיעוד ובו הוא תקף את בת זוגו. הוא התנצל בפומבי בסרטון שהעלה לחשבונו ברשת החברתית, אך בימים האחרונים הקליפ נעלם
מערכת ice |  2
איציק זוהר (צילום מסך ערוץ 14)
כוכב וכדורגלן העבר, שהוגש נגדו כתב אישום לאחר שתועד מכה את זוגתו מיטל אדרי בפתח הבניין בו גרו בבאר יעקב, ולאחר שפרסם התנצלות רשמית בעמוד האינסטגרם האישי שלו, היום (שלישי) התברר כי הסרטון נמחק מחשבונו.
בדיווח שפורסם באתר וואלה, נכתב כי העוקבים הבחינו שהסרטון הוסר וכי לא נמצא עוד על גבי הפלטפורמה בה הוצג. עו"ד אביחי חג'בי המייצג את איציק זוהר מסר בתגובה: "הסרטון היה ברשת מספר חודשים, ובתקופה האחרונה הפך אך ורק לבמה של ניבולי פה והתנכלויות לאיציק זוהר, תוך חשיפת ילדיו לאמירות קשות. ייעצתי לזוהר להסיר את הסרטון. הסרת הסרטון אין בה ללמד כי איציק זוהר חזר בו מהתנצלותו וחרטתו, אותן נושא מידי יום".

עו"ד אביחי חג'בי. צילום: ישראל אליוביץ'
נזכיר כי בסרטון ההתנצלות לתקיפה הקשה אמר זוהר: "אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא. בפני כל אמא, כל בת, כל אחות. להתנצל בפני המשפחה שלי. בפני ילדיי. בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה, האחים שלה".
כמו כן כתב: "ומעל הכל להתנצל בפני מיטל וילדיה שהיו לי כילדים. אני רוצה להתנצל על הסרטון המביש והמבייש שכל המדינה ראתה בימים האחרונים. אני מרגיש בושה עמוקה, צער גדול מאוד וכאב גדול שאני לא יכול להסביר אותו במילים".
לסיום זוהר טען: "אני קורא ורואה את התגובות הקשות והן קשות מנשוא, אך אין לי כל זכות להתלונן עליהן. אני מקבל אותן בהכנעה והבנה, הסרטון באמת היה מביש וקשה לצפייה. אני רוצה להתנצל בפני כל מי שראה את הסרטון הזה. לגברים שבינינו - הסרטון הזה הוא הדבר האחרון שממנו אתם צריכים לקחת דוגמה. שוב פעם - סליחה ומחילה".
נזכיר כי בעקבות המקרה והפרסום הרב שהוא צבר ברשתות ובתקשורת, חברת "מימון ישיר" החליטה להפסיק את ההתקשרות עם זוהר והמנכ"ל ערן גולן אף התנער במפורש ממעשיו כפי שתועדו. המנכ"ל סייג שאמנם לזוהר יש את חזקת החפות, אך לאור הפרסומים, חברת הביטוח הפסיקה את ההתקשרות עם כדורגלן העבר והחומרים שכבר צולמו נגנזו לפי שעה.
לאחר מכן פורסם כי זוהר החליט להכניס את עצמו למוסד שיקומי וסגור בעקבות המקרה. על פי הדיווח, ההחלטה החריגה לעשות זאת הייתה לחלוטין שלו והיא הגיעה בעקבות עומס ולחץ שהצטברו אצלו בתקופה האחרונה, במיוחד לאור הפרסומים אודות המקרה הקשה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איציק זוהר מה זה הפאה על הראש?? (ל"ת)
    חחחחחח 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ערן מגעיל (ל"ת)
    אבי 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור