עסקי ספורט

המדליות באולימפיאדה מזויפות? הזוכה חשף: "לא מה שחושבים"

אחד מהזוכים במדליה אולימפית בפריז, שקטף את הארד ויצא לחגוג עם חבריו, חשף מה קרה למדליה שלו לאחר מספר ימים בלבד. "מתברר שהן לא באיכות גבוהה כמו שחושבים", אמר
מערכת ice |  1
מדליה (צילום freepik)
לזכות במדליה אולימפית זה כנראה חלומו של כל ספורטאי, ולא סתם נוצר המנהג הביזארי של הזוכים, להצטלם כאשר הם נושכים את המדליה, מנהג שיש אומרים כי הוא החל כאשר ספורטאים בדקו אם אכן מדובר במדליה אמיתית או לא.
כדי להבין את רמת האושר שזכייה גורמת לספורטאי שמתאמן כל חייו לרגע הזה, ניתן רק לצפות ברגעי ההכרזה על התוצאה של הנבחרת הישראלית בהתעמלות אומנותית היום (שבת), כאשר נודע כי זכו במדליית הכסף.
אחד מהזוכים המאושרים באולימפיאדה בפריז, שהגיע למקום השלישי בענף הסקייטבורד וקטף את הארד, יצא לחגוג לאחר הזכייה ולא צפה את מה שקרה למדליה שלו לאחר החגיגות. הזוכה, נייג'ה יוסטון האמריקאי פרסם סרטון לאחר החגיגות, בו הוא מראה את הנזקים שנגרמו למדליה לאחר מספר ימים בלבד.
יוסטון טוען כי לקח את המדליה איתו לחגיגות עם החברים לאחר הזכייה, ואף נתן להם לענוד אותה. הוא אמר כי היא הייתה עליו כשהיה מיוזע ולא מן הנמנע כי פגשה בחומרים אחרים כמו שאריות מזון או שתייה.
 
יוסטון הראה למצלמה את המדליה הדהויה ואמר כי "זה מה שקרה למדליה לאחר כמה ימים בלבד".  "המדליות האולימפיות נראות מעולה כשהן חדשות", הוסיף. לאחר מכן טען יוסטון, "מסתבר שהן לא איכותיות כמו שאתם חושבים, זה נראה רע. מתחיל להתקלף. לא יודע, מדליות אולימפיות, צריך להעלות קצת את הרמה". חתם את דבריו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טמבלולי, זה רק מראה זה ארד אמיתי
    סיגל 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש תמיסה שמנקה את זה בשניה
    סגור