עסקי ספורט

הספורטאי הישראלי עשה היסטוריה: הפך לראשון ששובר שיא אולימפי

מיכאל יעקובלב, רוכב האופניים הישראלי, עשה היסטוריה על המסלול ושבר שיא אולימפי חדש במקצה הספרינט, אחרי שקבע זמן מצוין במוקדמות של 9.152 שניות.  אלא ששתי דקות מאוחר יותר, שיאו של יעקובלב נשבר פעמיים. בהמשך, הוא הודח בשלב שמינית הגמר
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
מיכאל יעקובלב, הוא אולי שם שרובכם לא מכירים, אך לפני המשחקים האולימפיים בפריז 2024 הוא היה אחד המועמדים החזקים ביותר במשלחת האולימפית של ישראל לזכות במדליה.
היום (רביעי) רוכב האופניים שמתחרה במקצה הספרינט, עלה לראשונה על המסלול בפריז כנציג של ישראל במרוץ הספרינט, ועוד איך עלה. מיכאל יעקובלב התמודד במוקדמות, שם עשה היסטוריה והפך לישראלי הראשון אי פעם ששובר שיא אולימפי. 
רוכב האופניים שבר כאמור את השיא האולימפי במוקדמות אחרי שעשה זמן נהדר של  9.152 שניות. אלא שהמקצה בו התחרה היה כל כך טוב, שהשיא האולימפי שלו החזיר רק שתי דקות, עד למתמודד הבא שעלה על המסלול. הארי לברייסן, האלוף האולימפי, שבר את השיא ואף קבע שיא עולם חדש. בהמשך, מתמודד נוסף אף הצליח לעקוף את הרוכב הישראלי.
מיכאל יעקובלב עלה לשלב הבא, שם התמודד ראש בראש מול המתמודד ז'איר טז'ן אן פה, אותו ניצח בלי בעיה. אלא שכגודל הציפיות, כך גודל האכזבות. בהמשך, התמודד הרוכב הישראלי בשמינית הגמר, שם הפסיד להאמיש ת'רנבול הבריטי, בשימו לב... אלפית השנייה (!).
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה