עסקי ספורט

כוכב הכדורגל חושף איומים על חייו: "נירה בראש בתך"

הכדורגלן הארגנטינאי חושף איומים על חייו על רקע שמועות על מעברו לרוסאריו סנטרל, קוצת נעוריו מארגנטינה. "היה שם פתק שאומר שאם אני אחזור, הראש הבא שיחכה בקופסה יהיה של הבת שלי"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום creativeart / freepik)
אנחל די מריה נחשב לכדורגלן אהוב במיוחד ואחד המוכשרים בעשור האחרון כאשר שיחק בריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, נבחרת ארגנטינה ועוד. בעונה האחרונה, די מריה משחק בקבוצה מפורטוגל בנפיקה. בחודשים האחרונים, החלו שמועות על מעבר של די מריה לרוסאריו סנטרל, קבוצה מארגנטינה ששיחק בה בתחילת דרכו. 
לאחר שהחלו השמועות האלו, מי שהיו ככל הנראה אוהדי אחת הקבוצות היריבות של רוסאריו, שלחו איומים קיצוניים ביותר לדי מריה, כך סיפר הכוכב בראיון: "אחד האיומים הגיע בתוך קופסה. היה שם ראש של חזיר עם כדור במצח שלו" סיפר די מריה את האיום ההזוי. "בנוסף היה שם פתק שאומר שאם אני אחזור, הראש הבא שיחכה בקופסה יהיה של הבת שלי. זה המתין לי במשרד התיווך של אחותי, וזה לא יצא לאור בגלל שהיא ובעלה פחדו והחליטו לא לדווח על כך".
לאחר מכן סיפר כי על רקע האיומים האלה החליט שלא לחזור לקבוצה: "קיבלתי החלטה לא לחזור לרוסאריו סנטרל אחרי האיום הזה. אלו היו חודשים נוראיים שבהם בכינו כל לילה בגלל שלא הצלחנו להגשים את החלום שלנו. דיברתי שוב עם הקבוצה והודעתי לה שלא אחזור, שלא אוכל להיות רגוע בידיעה שבכל רגע משהו יכול לקרות. המשפחה שלי קודמת לכל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה