עסקי ספורט

איש העסקים הישראלי מעורר סערה באיטליה: "מנסים למנוע רכישה"

אורי אלון, איש העסקים והיזם הישראלי, מתקרב לרכישת קבוצת הכדורסל וירטוס בולוניה מצפון איטליה, אלא שבארץ המגף מדווחים כי אחד מהבעלים הנוכחיים מנסים להטיל וטו על המכירה: "המאבק נמשך". כיצד תסתיים הסאגה שמסעירה את הכדורסל האיטלקי?
מערכת ice | 
אורי אלון (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אורי אלון, איש העסקים והיזם הישראלי, ידוע בתור חובב ספורט גדול, אחרי שהיה הבעלים של קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים ובהמשך גם של קבוצת הכדורגל. כעת, אלון פונה לכיוון חדש ומתכנן לרכוש קבוצת כדורסל מסקרנת במיוחד, הפעם מחוץ לישראל - וירטוס בולוניה.
אלון, שיעמוד בראש של קבוצת משקיעים אמריקאית, כבר מתכננים את השלבים בעסקה, זאת למרות שקבוצת הבעלות הנוכחית של הקבוצה מהליגה הראשונה באיטליה הכחישה את הרכישה, אחרי שהוציאה הודעה רשמית בה נטען כי: "לא מתקיימים שום מגעים להעברת בעלות".
אלא שבתקשורת האיטלקית כבר דיווחו אתמול (ראשון) על התקדמות ברכישת הקבוצה האיטלקית על ידי איש העסקים הישראלי, דבר שמעורר סערה לא קטנה בארץ המגף, שכן הקבוצה האיטלקית החליטה לרכוש לא פחות משישה שחקנים לאחרונה, כדי לאותת על כוונותיה הרציניות להישאר.
באיטליה טענו כי העסקה מתקדמת ועומדת בפני סגירה, אך יש מי שמנסה לטרפד אותה - אחד מהבעלים הנוכחיים של הקבוצה. באחד האתרים במדינה נכתב כי "המאבק על וירטוס בולוניה נמשך. מנסים למנוע מאורי אלון לרכוש את הקבוצה". 
למעשה, המאבק מאחורי הקלעים הוא בין שני הבעלים הנוכחיים של הקבוצה. מאסימו זאנטי, בעל השליטה הראשי בקבוצה שמחזיק ב-55% ממניותיה, נקלע לקשיים כלכליים ועל כן מעוניין למכור את המועדון. מנגד, עומד קרלו ג'ארדי, שמחזיק ב-45% מהקבוצה ואינו מעוניין למכור אותה. כך או כך, צפויות עוד התפתחויות דרמטיות בנושא בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה