עסקי ספורט

עידן חדש בהפועל תל אביב: המיליארדר היהודי רכש רשמית את המועדון

בשורה אדירה לאוהדי הפועל תל אביב: סאגת רכישת הקבוצה על ידי המיליארדר היהודי אדמונד ספרא סוף סוף הגיעה לסיומה, אחרי שנודע כי ספרא והבעלים הנוכחיים, קבוצת המשקיעים בראשותו של דיוויד מינצברג, חתמו רשמית על העברת הבעלות של הקבוצה
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
בשורה אדירה לאוהדי הפועל תל אביב: סאגת רכישת הקבוצה על ידי המיליארדר היהודי אדמונד ספרא סוף סוף הגיעה לסיומה, אחרי שנודע כי ספרא והבעלים הנוכחיים, קבוצת המשקיעים בראשותו של דיוויד מינצברג, חתמו רשמית על העברת הבעלות של הקבוצה, והמועדון האדום, שירד בתום עונה מזעזעת לליגה הלאומית, יוצאת לדרך חדשה, ולתקוות האוהדים גם מבטיחה. כך פי הפרסום הערב (חמישי) של נדב צנציפר ב-YNET.
הסאגה המתישה, שנמשכה כבר חודשים ארוכים, הגיעה בעיקר בעקבות העובדה כי ישנם חובות עבר של המועדון, שהתגלו לכאורה לאחרונה על ידי האחים מינצברג. לפיכך, המיליארדר היהודי חשש מתביעות עתידיות נוספות, ועל כן דרש ממינברג והבעלים לשעבר, בועז תושב והאחים איציק ושרון ניסנוב, להגיע להסדר ולשים בקופת נאמנות סכום של 4 מיליון אירו, שישמש את ספרא במקרה של תביעות עתידיות. כעת, הסאגה הסתיימה, ואדמונד ספרא הוא הבעלים הרשמיים של הפועל תל אביב. 
כעת, המאמן מסאי דגו, שחתם הקיץ בקבוצה האדומה במטרה ברורה להחזיר אותה אחרי שנה אחץ בלבד לליגת העל, יוכל להתחיל לעבוד ולבנות קבוצה נורמלית שתתמודד על עלייה, שכן עד כה, בשל חוסר הוודאות, כמעט ולא הגיעו שחקני רכש לאדומים והקיץ היה נראה לא מבטיח בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה