עסקי ספורט

שוער ריאל מדריד נשדד בתל אביב: זה מה שנגנב ממנו

בעוד מישל גרציג עסקה בצילומי קמפיין אופנה ובפגישות עם חברים ומשפחה, טיבו קורטואה בעלה בחר לבלות את רוב זמנו בין חדר המלון המפואר לחוף הים. אולם, מה שהחל כמשחק כדורעף תמים עם חברים בחוף, הסתיים באירוע מטריד כאשר הטלפון הנייד של הכדורגלן המפורסם נעלם ללא עקבות
מערכת ice |  4
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום אינסטגרם)
בשבוע שעבר, תל אביב זכתה לביקור מפתיע של כוכבים בינלאומיים כאשר שוער נבחרת בלגיה וריאל מדריד, טיבו קורטואה, הגיע לישראל יחד עם אשתו, הדוגמנית מישל גרציג, ובתם אלי. מה שהתחיל כביקור שגרתי של צילומי אופנה ומפגשים משפחתיים, הפך במהרה לסאגה מרתקת של תהילה, פרטיות ופשע קטן.
על פי הפרסום בפנאי פלוס, בעוד מישל עסקה בצילומי קמפיין אופנה ובפגישות עם חברים ומשפחה, טיבו בחר לבלות את רוב זמנו בין חדר המלון המפואר לחוף הים. אולם, מה שהחל כמשחק כדורעף תמים עם חברים בחוף, הסתיים באירוע מטריד כאשר הטלפון הנייד של השוער המפורסם נעלם ללא עקבות. האירוע העלה שאלות מורכבות על הפרטיות של ידוענים בעידן הדיגיטלי, כאשר מכשיר קטן מכיל עולם ומלואו של מידע אישי ורגיש.
למרות התקרית המצערת, הזוג המשיך ליהנות משהייה מפנקת במלון קמפינסקי היוקרתי, בסוויטה שהיא מהגדולות והמפוארות בתל אביב. הסוויטה, המשתרעת על פני שלושה מפלסים, כוללת בריכת אינפיניטי עם נוף עוצר נשימה של העיר, סאונה, חדר כושר ואזורי אירוח מרשימים - מעין מקלט מפואר שאפשר לקורטואה להתאושש מהאירוע ולהמשיך ליהנות מחופשתו.
הביקור של קורטואה וגרציג בישראל מדגיש את המורכבות של חיי הסלבריטאים בעידן המודרני. מצד אחד, הם נהנים מפינוקי יוקרה ותשומת לב תקשורתית, ומצד שני, הם חשופים לסכנות ולפגיעה בפרטיותם. האירוע מעלה שאלות מעניינות על האיזון בין פרסום לפרטיות, ועל האתגרים הייחודיים שעומדים בפני אישים מפורסמים בביקורים במדינות זרות. בסופו של דבר, הסיפור מזכיר לנו שגם הכוכבים הגדולים ביותר הם בני אדם, פגיעים לאותן תקלות ואי-נעימויות כמו כולנו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למען הציבור
    רמי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעשות חוק נגד הגנבים מי שגונב מאסר עולם רשום בתורתנו הקדושה לא תגנוב בושה וחרפה וכלימה שיהודים גונבים איכס מגעיל.
    סגור
  • 3.
    בושה להיות בהוט אני שוקל לעבור (ל"ת)
    יהודה 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מה יש לו לחפש פה עם כול השחורים המרוקאים הגנבים (ל"ת)
    אחמד 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 1.
    מעניין
    טל 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחת
    סגור