עסקי ספורט

הכוכב הישראלי בחשיפה כואבת: "עברתי התקף לב, נכנסתי לדיכאון קשה"

עומרי קנדה, כוכב העבר של הפועל תל אביב, נזכר בהתקף הלב שעבר במהלך צילומי התוכנית "גולסטאר" לפני שמונה שנים, ועל ההשפעה הגדולה על החיים שלו: "הרגשתי שקיבלתי את החיים שלי במתנה"
מערכת ice | 
גולסטאר יוון (צילום אוהד רומנו)
עומרי קנדה, אחד השחקנים האהובים ששיחקו בהפועל תל אביב, עמה זכה באליפות ובשלושה גביע מדינה, פרש מכדורגל בגיל צעיר ומאז חווה לא מעט טלטלות. לפני 8 שנים, קנדה הצטלם לתוכנית "גולסטאר" שם קיבל התקף לב, ומאז חייו השתנו מקצה לקצה.
היום (חמישי) קנדה התראיין ב"ישראל היום" וחשף את הרגעים הקשים שעבר מאז: "עברתי התקף לב ומאז התחזקתי בדת. הרגשתי שקיבלתי את החיים שלי במתנה. זה פירק אותי לחלוטין. הייתי בנאדם פעיל וזה פשוט גמר אותי". בהמשך, חשף את ההשלכות הקשות על חייו: "לקחתי כדורים, נכנסתי לדיכאון קשה אחרי שעברתי שני צנתורים".
כזכור, קנדה עבר לא מעט דברים קשים בחייו. לפני שפרש רשמית ממשחק, השחקן נחשף בפרשייה לא פשוטה עוד כשהיה שחקן הפועל תל אביב, במסגרתה היה נתון לסחיטה ואיומים על ידי גורמים עבריינים.
על פי העדויות שהיו אז במשטרה, קנדה לכאורה הימר באתרי הימורים באינטרנט, שם צבר ככל הנראה חוב גדול אותו לא הצליח לשלם. אחרי שלא עמד בחוב, הגיעו אליו שליחים, כולל למתחם האימונים של הפועל תל אביב ואיימו עליו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה