עסקי ספורט

הפועל ירושלים למען החיילים: זו ההנחה שתקבלו

הפועל ירושלים בכדורסל החלה במכירת המנויים לעונה הבאה, מחיריהם הוזלו בכ-20% בשל אי הוודאות לאירוחי משחקי היורוקאפ עקב המצב הבטחוני בארץ, בנוסף המועדון יעניק הנחות מיוחדות לחיילים, סטודנטים ועוד אוכלוסיות שונות
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין, shutterstock)
הפועל ירושלים בכדורסל, תחת החסות של בנק יהב, החלה במכירת המנויים לעונת 2024-2025. העונה, בשל אי הוודאות בנוגע לאירוח משחקי היורוקאפ בישראל, ומתוך כבוד לכספם ולזמנם של האוהדים, הוחלט לשווק בשלב זה מנויים לליגת העל בלבד. המחירים התעדכנו בהתאם והוזלו בשיעור ממוצע של כ-20%, וזאת בנוסף לפיצוי שהובטח לכל המנויים בעונה החולפת בשל היעדר המשחקים באירופה. אם וכאשר משחקי היורוקאפ ישוחקו בישראל, כל המנויים ייהנו מתעריף קנייה מוזל לכרטיסים למשחק, והמועדון ישקול לשווק מנוי נפרד לאירופה.
בנוסף, במועדון הוחלט השנה להעניק הנחות נוספות, שיתווספו להנחות הקיימות, עבור אוכלוסיות שונות: אזרחים ותיקים, חיילים בסדיר ובמילואים, בני/בנות שירות לאומי וסטודנטים. אוהדים מאוכלוסיות אלו מוזמנים לפנות למוקד האוהדים ולקבל את ההנחה הנוספת.
כמו כן, המועדון עבר למערכת כרטיסים חדשה והשיק לראשונה מערכת עם אזור אישי שתאפשר לכל הרוכשים לנהל את המנויים שלהם בצורה פשוטה ויעילה. אנו קוראים לכל האוהדים לבצע התחברות ראשונית למערכת, שכן ללא הרישום לא ניתן לרכוש או לחדש מנויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה