עסקי ספורט

זה הסכום שהוציאו נשות כדורגלני נבחרת אנגליה שטסו ליורו

בנות זוגן של שחקני הנבחרת האנגלית לא חסכו כשהגיעו לגרמניה על מנת לצפות במשחק רבע הגמר מול שוויץ. את הדרך הן עשו במטוסים פרטיים במחיר מוגזם במיוחד
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)

הנבחרת האנגלית בכדורגל מתכוננת לרבע הגמר בשוויץ, וחוץ מאימונים מפרכים שעוברים השחקנים גם נשותיהם מתכוננות לתמוך ולהראות נוכחות במגרש.

אתמול מספר נשים נחתו בגרמניה כשהן מגיעות בצי מטוסים פרטי ולא זול בכלל. אז כמה עלה להן התענוג הזה?
על פי הדיווח בדיילי מייל הבריטי, הנשים יבלו במלון חמישה כוכבים, בזמן שהשחקנים יתאמנו לקראת רבע הגמר שייערך ביום שבת. עלות טיסת המטוס הפרטי מגיע לסכום של 35,000 לירות שטרלינג. סך כל עלות הטיסות הכללית מוערכת בכ-420,000 לירות שטרלינג, ובשקלים מדובר על סכום של 2,007,243 מיליון שקלים.
הנבחרת האנגלית נחשבת ליקרה ביותר בטורניר. עם שמות כמו ג'וד בלינגהאם (היקר בסגל - 180 מיליון יורו) , הארי קיין, בוקאיו סאקה ופיל פודן ששולטים בכדורגל העולמי יחד עם רשימת כוכבים בלתי נגמרת, יהיה קשה להביס את הנבחרת הזו, שצריכה להוכיח לעולם שלא מדובר באותה נבחרת שכשלה בטורניר הקודם בגמר נגד איטליה.
 


במקום הראשון בטבלת ההימורים של הטורניר נמצאת גם נבחרת אנגליה, שעל אף המוניטין הידוע לשמצה שלהם כ"לוזרים" של הטורנירים הבינלאומיים, היא בעיני רבים הנבחרת הטובה ביותר בטורניר עם הסיכויים הגבוהים ביותר לזכייה. במקום השני נמצאת נבחרת צרפת שכאמור, יורדת מעט ומתקרבת לזו שאחריה, המארחת הגרמנית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה