עסקי ספורט

מרים אדלסון חוששת? המתחרה בדרך למכירת ענק ב-4.7 מיליארד דולר

מרים אדלסון רכשה את קבוצת דאלאס מאבריקס ב-3.5 מיליארד דולר והביאה אותה עד לגמר ה-NBA, שם הפסידה לבוסטון סלטיקס. כעת, האלופה בדרך להימכר תמורת 4.7 מיליארד דולר - שיא חדש עבור קבוצה בליגה הטובה בעולם. אשת העסקים הישראלית צריכה לחשוש?
מערכת ice | 
מרים אדלסון (צילום פלאש 90)
בוסטון סלטיקס סיימה לאחרונה עונה פנטסטית ורשמה זכייה באליפות ה-NBA אחרי ניצחון 1:4 מרשים בסדרה מול דאלאס מאבריקס, הקבוצה שנמצאת בבעלותה של מרים אדלסון, הישראלית העשירה ביותר בעולם.
פחות מחודש עברו מאז, וכעת נודע כי בוסטון בדרך למכרה בסכום עתק - הגבוהה ביותר בתולדות ה-NBA. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, סלטיקס צפויה להימכר תמורת סכום שיא של 4.7 מיליארד דולר.
מי שמחזיקים כיום בבעלות על קבוצת בוסטון הם קבוצת בעלים של שלושה אנשי עסקים אמריקאים - ויק גרוסבק, סטיבן פליוקה ורוברט אפשטיין, שרכשו אותה אי שם ב-2022 תמורת סכום של 360 מיליון דולר. הבעלים הנוכחיים מתכננים למכור את השליטה על הקבוצה בשנה הקרובה, כאשר את מכירת כלל המניות הם צפויים להשלים עד 2028.
כזכור, המתחרה הגדולה ביותר של בוסטון כאמור היא דאלאס, הקבוצה בבעלותה של מרים אדלסון, שרק לפני חצי שנה רכשה את קבוצת ה-NBA תמורת 3.5 מיליארד דולר. כעת, תקבל אדלסון מתחרה ישירה בה מושקעים סכומי עתק, ומעניין יהיה לראות כיצד תיראה העונה הבאה ב-NBA ומי תהיה האלופה החדשה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה