עסקי ספורט

מכבי תל אביב בדרך לאקזיט ענק: כך תכניס לקופתה כ-29 מיליון שקל

מילסון בדרך החוצה ממכבי תל אביב: אחרי שהקבוצה סירבה להצעה של 4 מיליון אירו (כ-18 מיליון שקל), סגנית אלופת יוון, א.א.ק אתונה העלתה את הצעתה לסכום עצום, עליו עושה רושם שהצהובים לא יוותרו
מערכת ice | 
מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-25 (צילום פייסבוק/ Maccabi Tel Aviv FC)
נראה שהסאגה הבלתי נגמר סביב הכוכב הגדול ביותר של מכבי תל אביב, מילסון, בדרך להסתיים. מזה כחצי שנה שקבוצות רבות ביוון מעוניינות בקיצוני של הצהובים, שלא מעוניינים לשחרר אותו. אלא שכעת, לפחות על פי התקשורת היוונית, נראה כי הסאגה בדרך לפתרון והקיצוני האנגולי בדרך למעבר שיניב למכבי סכום כסף עצום.
על פי דיווחים בתקשורת, סגנית אלופת יוון, א.א.ק אתונה, שכבר הגישה הצעה של 4 מיליון אירו (כ-18 מיליון שקל) אשר נדחתה על ידי מכבי תל אביב, לא מוותרת על הכוכב האנגולי ומוכנה להציע סכום גבוה בהרבה של 7 מיליון אירו (כ-29 מיליון שקל).
על פי דיווחים בתקשורת היוונית, סוכנו של השחקן כבר נחת בימים האחרונים ביוון כדי לנהל משא ומתן מול הקבוצה, כאשר מילסון לא יצא עם מכבי למחנה האימונים בפולין, מה שמרמז על עתידו.
מי שכן יוצא עם הצהובים למחנה האימונים הוא ערן זהבי, הכוכב הגדול, שחתם על חוזה חדש בקבוצה, במסגרתו הוא ירוויח כ-750 אלף אירו לעונה, אחרי שבעונה הקודמת הרוויח כ-1.1 מיליון אירו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה