עסקי ספורט

ערן זהבי בטירוף: זה סכום העתק שיכניס הכוכב לכיסו

ערן זהבי חתם באופן רשמי על חוזה חדש במכבי תל אביב, ויצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין. החלוץ ירוויח כ-750 אלף אירו העונה, סכום נמוך משמעותית ממה שהרוויח בעונה שעברה, אך עדיין הוא יהיה הכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל הישראלי: "הרעב לתארים במקום שאני כל כך אוהב ניצח כל מחשבה אחרת"
רעי שני | 
ערן זהבי (צילום אינסטגרם)
אחרי סאגה בלתי נגמר, ערן זהבי סוף סוף חתם אמש (ראשון) על חוזה חדש במכבי תל אביב לעונה אחת, ויצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בפולין, שם הם יערכו הכנות לקראת צמד המפגשים הקשים במוקדמות ליגת האלופות מול קבוצת סטיאווה בוקרשט, אלופת רומניה.
הסאגה הגדולה הגיעה לסיומה אחרי שזהבי נפגש לאחרונה עם הבעלים מיץ' גולדהאר. תחילה, החלוץ לא חתם על החוזה, אך כעת הוא החליט לוותר על סכום ניכר מהמשכורת שהרוויח בעונה שעברה, כדי להמשיך לעונה נוספת באלופת המדינה.
למעשה, זהבי עדיין יישאר המשתכר הבכיר ביותר בליגת העל הישראלית, כשהוא יקבל ממיץ' גולדהאר שכר של כ-750 אלף אירו בעונה, זאת לעומת שכר של 1.1 מיליון אירו שהרוויח בעונה הקודמת.
זהבי אמר לאחר החתימה בצהוב: "אני שמח ונרגש להמשיך במסע המופלא הזה. זה נכון שלקחתי את הזמן ביחד עם המועדון למחשבות מה נכון לנו אבל הרעב לתארים במקום שאני כל כך אוהב ניצח כל מחשבה אחרת".
הבעלים מיץ' גולדהאר אמר: "ערן הוא שחקן שהראה פעם אחר פעם כמה הוא ווינר ומנהיג. לאחר הזכייה באליפות בשנה שעברה, הקמפיין הקרוב צפוי להיות מאתגר עוד יותר. העבודה של שמירה על התואר ושיפור מהעונה שעברה יחלו בפולין. אני בטוח כי כולם יצטרפו אלי בתמיכה בקבוצה בשעה שאנחנו יוצאים למסע חדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה