עסקי ספורט

גאווה ישראלית: זה ההישג המרשים של נבחרת הכדורסל

נבחרת העתודה בכדורסל העפילה לאליפות העולם לנבחרות צעירות. ראדי דגמין, עם ממוצע של 22.9 סלים, למשחק, נבחר לחמישית הטורניר, מאמן הנבחרת הוא ליאור דרור וצעיר השחקנים הוא מתן ברון בן ה-14
מערכת ice | 
כדורסל (צילום אנספלאש)
נבחרת העתודה בכדורסל העפילה לאליפות העולם לנבחרות צעירות. המשחק האחרון באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 23 שהתקיים בספרד, הסתיים בניצחונה של נבחרת ישראל על נבחרת פולין בתוצאה 46-69 ומיקם את ישראל במקום החמישי.
בכך הבטיחה הנבחרת את השתתפותה באליפות העולם שתתקיים ב-2025, אליה העפילו חמש הנבחרות הראשונות באליפות. ראדי דגמין, עם ממוצע של 22.9 סלים, למשחק, נבחר לחמישית הטורניר, מאמן הנבחרת הוא ליאור דרור, עוזר המאמן הוא גדי סלוביק. הקפטן הוא עילי ירחי וצעיר השחקנים הוא מתן ברון בן ה-14.

הנבחרת הצעירה (צילום: פרטי)
בתוך כך, דווח ב-ice לאחרונה כי אשת העסקים הישראלית מרים אדלסון רכשה בסוף השנה שעברה את קבוצת הכדורסל הטקסנית דאלאס מאבריקס, בעסקה המוערכת ב-3.5 מיליארד דולר. חתנה של מרים אדלסון, פטריק דומונט, הוא נשיא ענקית בתי הקזינו לאס וגאס סנדס (LVS), נכנס לאחרונה לתפקיד בעלים שותף של הקבוצה. דומונט ומשפחת אדלסון קנו את רוב מניות קבוצת הכדורסל מאיש העסקים מארק קיובן. אלא שסוכנות הידיעות בלומברג מדווחת כי רכישת נבחרת הכדורסל הייתה חלק ממאמצי המשפחה להעמיק את קשריה במדינת טקסס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה