עסקי ספורט

טירוף ביורו 2024: זה הנתון ההזוי שנרשם בשלב הבתים

מטורף: דנמרק סלובניה מגיעות לשמינית הגמר לאחר שרשמו בניהן שוויון בנקודות, שוויון במספר השערים שכבשו וספגו, כמות הצהובים שקיבלו ותוצאות תיקו בלבד, מה בכל זאת הבדיל ביניהן?
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
שלב הבתים של יורו 2024 נמצא בעיצומו כאשר כמעט כל הנבחרות שיחקו את כל שלושת המשחקים שלהן בשלב זה. בזמן שכולם מדברים על התצוגות של ספרד וגרמניה ועל האכזבות מאנגליה וצרפת, הנתון ככל הנראה המדהים ביותר משלב הבתים שייך לדנמרק וסלובניה אשר  חולקות את בית ג' ביורו יחד עם סרביה ואנגליה.
שתי הנבחרות סיימו את שלב הבתים עם 3 נקודות, 3 תוצאות תיקו, הפרש שערים שווה ומספר כרטיסים צהובים שווים בין השחקנים. למרות זאת, דנמרק סיימה את שלב הבתים במקום השני ודנמרק במקום השלישי, מה הסיבה? באחד המשחקים, נובאקוביץ', עוזר המאמן של סלובניה קיבל כרטיס צהוב, שהפך להבדל היחיד בין שתי הנבחרות בטורניר ומיקם את נבחרתו שלישית בבית. מטורף.
אך למרות המיקומים בטבלה, סלובניה הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר מהמקום השלישי, כך שעוזר המאמן עדיין יכול להרשות לעצמו לישון בלילה בראש שקט. גם נבחרת הולנד הבטיחה את עלייתה מהמקום השלישי בעוד שגורלן של נבחרות כמו צ'כיה, הונגריה וסלובקיה טרם נקבע והן תלויות בתוצאות אחת של השנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה