עסקי ספורט

דרמה ביורו 2024: זו הנבחרת שמאיימת לפרוש מהתחרות

הףפוליטיקה הגיעה ליורו 2024 בגדול: הקהלים של אלבניה וקרואטיה קראו "להרוג את הסרבים", שמאיימים לעזוב את הטורניר אחרי ששיגרו מכתב חריף במיוחד לאופ"א
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
יורו 2024 הוא ללא ספק חגיגה ענקית של כדורגל עד כה. אצטדיון מלאים, קהל צבעוני, 24 נבחרות שכובשות את גרמניה ותצוגות כדורגל מהאגדות. גם בגזרת הקהלים, מלבד קטטה של אוהדי גאורגיה וטורקיה, אין דברים חריגים במיוחד, חוץ ממשחק אחד, אליו הגיעה הפוליטיקה ובענק.
מדובר במשחק שנערך אתמול (רביעי) בין קרואטיה לאלבניה, שתי מדינות הבלקן שנלחמו בעברן עם השכנה סרביה, שגם היא כמובן משתתפת בטורניר והשיגה עד כה נקודה אחת בלבד אחרי הפסד 1:0 לאנגליה ו-1:1 דרמטי בדקה ה-96 מול סלובניה.
במהלך המשחק, הקהל הקרואטי התפרע והדליק אבוקות ורימוני עשן ללא הפסקה, ומסתבר כי במהלך כל המשחק אוהדי שתי הנבחרות, קרואטיה ואלבניה, קראו קריאות בלתי פוסקות "להרוג את הסרבים".
לפיכך, התאחדות הכדורגל הסרבית שיגרה מכתב חריף מאוד לאופ"א, בו היא דורשת להטיל סנקציות על שתי הנבחרות. על פי דיווחים באירופה, יו"ר ההתאחדות הסרבית, יואבן סורבאטיץ', אף שלח מסר מאיים להתאחדות הכדורגל האירופית שמארגנת את האירוע, וטען כי הוא יילחם בכל מחיר גם במחיר של פרישה מהתחרות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה