עסקי ספורט

מכבי ת"א מצאה מאמן חדש: זה השכר שירוויח בעונה

נראה שמכבי תל אביב מצאה את מאמנה לאחר רובי קין - זרקו זלאטיץ' הסרבי, שמגיע מבאצ'קה טופולה. זלאטיץ' אמור לחתום לחוזה של שנתיים ושכרו יעמוד על כ-450 אלף יורו בעונה
מערכת ice | 
מיטשל גולדהאר (צילום פייסבוק/ מיטשל גולדהאר, shutterstock)
מכבי תל אביב זקוקה למאמן חדש, אף על פי שזכתה באליפות בעונה האחרונה, מאמנה הנוכחי רובי קין יעזוב עקב המצב הביטחוני בארץ. היום, על פי דיווח של ערוץ הספורט, נראה כי זרקו לאזטיץ`, המאמן הסרבי של באצ'קה טופולה, יעבור למכבי ת"א, כך אישרו בסרביה. על פי הערכות בסרביה, השכר של לאזטיץ` בישראל יעמוד על 450 אלף יורו לעונה, לא כולל בונוסים על הישגים ותארים.
שכר דומה לזה שהרוויח קין במועדון. על פי אותם דיווחים, החוזה שיחתם עם לאזטיץ' הינו לשנתיים עם אופצייה לשנה נוספת. יחד עם זאת, באותו חוזה, כך טוענים בסרביה, יש סעיפי יציאה מסוימים שיאפשרו לו לעזוב במהלך ההסכם. בעברו, לאזטיץ' היה חלוץ בפרטיזן בלגרד והפך לעוזר מאמן במועדון. לאזטיץ', בן ה-42 אימן בעברו גם את מטאלק וטלאופטיק הסרביות ולפני כן היה בצוות המקצועי של פרטיזן בלגרד במשך ארבע שנים. 
בנוסף, המאמן צפוי להגיע עם צוות מקצועי משלו. על פי הדיווחים, לאזטיץ' ידוע בסגנון הכדורגל של החזקה בכדור כאשר קבוצתו רשמה מעל 57% של החזקה בכדור בעונה החולפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה