עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו בהלם: "זה יכול היה להיגמר באסון"

נבחרת פורטוגל אמנם ניצחה 0:3 את טורקיה ורשמה הופעה אדירה, אך מה שגנב את ההצגה מהמשחק היה האוהדים הרבים שפרצו אל הדשא וניסו להצטלם עם כריסטיאנו רונאלדו, במחדל אבטחי אדיר של המארגנים בגרמניה. בעיתונים זעמו: "האבטחה כאן הייתה לא הייתה קיימת"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
נבחרת פורטוגל הגיעה אמש (שבת) ליורו 2024 ובגדול. אחת הנבחרות הפייבוריטיות לזכייה באליפות אירופה שנערכת בימים אלו בגרמניה, החלה את הטורניר עם ניצחון 1:2 דחוק על צ'כיה, אך חגגה עם 0:3 מדהים על טורקיה בדרך להבטחת העלייה לשמינית הגמר.
מי שרשם הופעה מצוינת הוא הכוכב הכי גדול של פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, שבישל שער אחד וזכה להמון פרגונים בעולם. אלא שאת המשחק הזה רונאלדו יזכור גם בגלל דברים שלא קשורים כל כך בכדורגל. במהלך המפגש, לא פחות משישה אוהדים שונים, כולם טורקים דווקא, פרצו לדשא ורצו לעברו של הפנומן במטרה להצטלם איתו, במחדל אבטחתי ענק באצטדיון.
תחילה, רונאלדו עוד התייחס קצת לאנשים שרצו לעברו ו"זרם" איתם, אלא שבהמשך הוא התעלם לחלוטין ואף הזיז את אחד האוהדים שהגיעו אליו בסיום אחרי שפרצו אל הדשא. גם אנשי האבטחה, שכשלו כישלון חרוץ בעבודתם, לא ריחמו על אותם אנשים שפרצו למגרש, כשל פי הדיווחים הם הכו אותם באלימות על הדשא.
 
בתקשורת האירופית ממש לא אהבו את הנושא ועיתון "או-ג'וגו" הפורטוגלי טענו ש"זה יכול היה להיגמר באסון". אחד הפרשנים של ה-BBC הבריטי, איאן דניס, העברי ביקורת חריפה נגד מארגני הטורניר: "תישאלו אותם את השאלות הקשות לגבי האבטחה. תראו, האבטחה כאן הייתה לא הייתה קיימת והאצטדיון הזה עוד יארח את חצי הגמר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה