עסקי ספורט

הטורניר היוקרתי יחלק 64 מיליון דולר: כמה יקבלו המנצחים?

לאחר מספר עליות לאורך השנים, הפרסים הכספיים שיחולקו למשתתפי טורניר הטניס היוקרתי בעולם, ווימבלדון, יחצה השנה את שיא כל הזמנים ויגיעו לסכום מטורף של 64 מיליון דולר
מערכת ice | 
טניס-אילוסטרציה (צילום vecteezy)

חובבי טניס ברחב העולם נושאים את עיניהם מדי שנה לטורניר היוקרתי, החשוב והנחשק בענף הטניס הוותיק, הלא הוא טורניר ווימבלדון. כיאה לטורניר בענף ספורט שנחשב לאחד מהיוקרתיים ביותר, סך הפרסים שיחולקו בו מסתכמים לסכום ענק, שיחצה השנה את שיא כל הזמנים בטורניר.

לא פחות מ-64 מיליון דולרים יחולקו בין משתתפי הטורניר וכמובן בין הזוכים בו, כאשר ככל שהמתמודד או זוג המתמודדים מגיעים לשלב יותר גבוה, כך גובה הפרס עולה. יצוין כי הפרסים בקטגוריות הנשים והגברים זהים בשווים. הסכום הכולל של הפרסים שיחולקו בטורניר הוכפל פי 10 מלפני עשור.

אז כמה יקבלו מי שהגיע לטורניר אך סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון? וכמה יקבלו המנצחים?

מתמודדים שסיימו את דרכם בסיבוב הראשון יקבלו 76,000 דולר, כאשר מתמודדים שיסיימו בסיבוב השני יקבלו כ-118,000 דולר. מי שיסיים בהצלחה וינצח בסיבוב הרביעי ויעפיל לשלבים המתקדמים, יקבל כ-478,000 דולר ומי שימשיך מעבר כבר מגיע לסכומים גבוהים מאד.
מי שיעפיל לחצי הגמר של הטורניר היוקרתי יקבל 912,000 דולר ומי שיעפיל לגמר הטורניר יקבל לא פחות מ1.78 מיליון דולר. כל זאת כאשר הסכום המטורף בו יזכו המנצחים בטורני הגיע לשיא כל הזמנים ויעמוד על 3.44 מיליון דולר. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה