עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: אגדת ה-NBA הלך לעולמו בגיל 86

ג'רי ווסט, מי שנחשב לאחד משחקני ה-NBA הטובים ביותר בכל הזמנים ואף היווה השראה ללוגו המפורסם של ה-NBA, הלך לעולמו בגיל 86. ווסט שיחק בין השנים 1960 ועד ל-1974 בלייקרס, ובהמשך ביצע תפקידים ניהוליים שונים
מערכת ice |  1
מדליה (צילום freepik)
ג'רי ווסט, אחד משחקני הכדורסל הטובים ביותר ב-NBA ומי שהיווה את ההשראה ללוגו של ה-NBA, הלך לעולמו הלילה (בין שלישי ורביעי) בגיל 86 בשיבה טובה. ג'רי התחיל את הקרירה שלו בשנת 1960, ובמהרה הפך לאחד השחקנים האהודים והמקצועיים ביותר.
ווסט שיחק במדי הלייקרס (קבוצתו של לברון ג'יימס) לאורך כל הקריירה שלו (עד 1974). הוא זכה באליפות פעם אחת בלבד, בשנת 1972, אך הפך לשחקן היחיד בהיסטוריה שזכה ב-MVP סדרת הגמר של 1969, ואף נבחר לחמישיית העונה 10 פעמים. לאחר פרישתו, הוא אימן את הלייקרס בין השנים 1976-1979. כשנה לאחר מכן, עבד כסקאוט באותה הקבוצה, ובהמשך קודם לג'נרל מנג'ר. בעבור רבים הוא נחשב כאחד מעמודי התווך המשמעותיים ביותר בביית הקבוצה שהצליחה לזכות בחמש אליפויות בשנות השמונים. ווסט המשיך בשנת 2002 לממפיס, ובגיל 69 (כעבור חמש שנים) עזב. אחר כך הוא הצטרף לדירקטוריון של גולדן סטייט, ותפקידו האחרון בכדורסל היה חלק מהנהלת לוס אנג'לס  קליפרס.
בזכות העובדה שהוא היווה את ההשראה ללוגו ה-NBA, רבים כינו אותו גם בצורה זו – "הלוגו". מותו ישאיר חלל עמוק אצל המעריצים רבים, שלא ישכחו את ההיסטוריה המכובדת שהותיר אחריו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמונה,
    אבינועם 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיפור עצוב,יהא זיכרון ברוך, מה עם תמונה שלו..שנזכור אותו לאורך זמן.
    סגור