עסקי ספורט

ליונל מסי במהלך עסקי "מרענן" - זה התחום החדש בו ישקיע

שחקן הכדורגל בדרך להיכנס לשוק משקאות הספורט (המוערך בשווי של 33 מיליארד דולר), וינסה לשווק את המוצר החדש שלו. מדובר במשקה דל סוכר המכיל ויטמנים, ללא ממתיקים מלאכותיים, צבעים או קפאין. האם יצליח לגבור על המתחרות?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, יוטיוב/ CBS Miami)
אגדת הכדורגל ליונל מסי צפוי לשתף פעולה עם חברת האם של "White Claw" במטרה לייצר משקאות ספורט, ובכך למעשה ייכנס לשוק בשווי 33 מיליארד דולר ובו נמצאים הענקיות Gatorade, BodyArmor ועוד, אשר מייצרות את רוב המשקאות של הספורטאים.
כפי שפורסם ב-CNN, המשקה החדש של מסי דל סוכר, מכיל ויטמנים ללא ממתיקים מלאכותיים, צבעים או קפאין, והוא יגיע בארבעה טעמים שונים. הוא יהיה זמין בפחיות ובקבוקים, והוא ישוחרר לראשונה במיאמי ב-13 ביוני – ובהמשך ישווק בשאר החנויות בארה"ב ובשאר העולם.
על פי Precedence Research, השוק של משקאות מסוג זה המיועדים בעיקר לספורטאים צפוי לגדול לסכום של 60 מיליארד דולר עד שנת 2023, מה שמהווה גידול של 6%. אמנם מסי, אשר הוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל שנערך בקטאר, נמנה בין השחקנים הגדולים בעולם – אך הדבר לא מבטיח את רווחיות המשקה שלו, שייאלץ להתחרות מול מותגים חזקים קיימים.
נזכיר כי לאחרונה פורסם הדירוג של מגזין "פורבס" בנוגע לספורטאים הרווחים ביותר בעולם, כאשר במקום הראשון דורג המתחרה כריסטיאנו רונלדו, שהרוויח בשנה החולפת כ-260 מיליון דולר. במקום השני (והמפתיע), שחקן הגולף ג'ון ראם, וליאו מסי התברג "רק" למקום השלישי ברשימה עם שכר בסך 135 מיליון דולר.
ובעניין אחר (בישראל), חברת משקאות האנרגיה BLUE נמצאת על הכוונת של המשרד לאיכות הסביבה בשל חשש שלא דיווחו כראוי על יעדים להם היו מחויבים בנושא המחזור. במידה והדברים יתבהרו ואכן יתגלה כי היא איננה הציגה מסמכים מתאימים, היא עשויה לשלם קנס בסך עשרות מיליוני שקלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה