עסקי ספורט

האלופה האולימפית בחשיפה מטלטלת: "המאמן התעלל בי מינית מגיל 9"

מזעזע: מרגריטה ממון, המתעמלת האומנותית הרוסייה, שזכתה במדליית זהב בריו, חשפה כי היא וחברותיה לקבוצה עברו התעללות מינית על ידי המאמן שלה מגיל 9 עד גיל 13, אז עזבה את המועדון: "כל כך פחדתי ממנו, אבל לא יכולתי לעשות כלום. הייתי משותקת"
מערכת ice |  2
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מרגריטה ממון, המתעמלת האומנותית הרוסייה, שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת ריו 2016, חשפה בראיון ליוטיובר ויטיה קרבצ'נקו, כי עברה התעללות מינית על ידי המאמן שלה בילדות, אצלו התחילה להתאמן כשהייתה בת 9 עד שהעבירו אותה בגיל 13.
ממון סיפרה תחילה כי "הוא עשה לי דברים שונים. הישיבה על הברכיים, העיסוי בכף הרגל. זה כבר מעבר למותר. פשוט הייתי משותקת לגמרי ברגעים כאלה. הבנתי שזה לא בסדר, היה לי לא נוח, פחדתי, אבל לא יכולתי לעשות כלום. סבלתי מזה מאז שהייתי בת 9. לקחו אותי מהמועדון הזה כשהייתי בת 13".
עוד סיפרה האלופה האולימפית לשעבר כי "הוא לקח אותנו לעתים קרובות לקולנוע בשבתות. להורים נאמר: 'טוב, אין לו ילדים'. היינו שבע או שמונה בנות, ועשינו הכל כדי לא לשבת לידו. כולן ידעו שהוא בהחלט יניח את היד על הברך. פעם נסענו ברכבת, ואני לא ירדתי מהדרגש העליון כל הנסיעה. כל כך פחדתי ממנו".
ממון סיפרה כי במהלך ילדותה לא היה לה כיצד להתחמק ממנו, שכן הוא היה מגיע מדי פעם לבית הורידה ואף התגורר באותה השכונה בה היא התגוררה. על כך הגדילה ואמרה: "כשהתחתנתי ועברנו לדירה חדשה, פחדתי מאוד שהוא יבוא. שאלתי את בעלי אם אולי נוכל להוסיף אזעקה כי אני מפחדת שאראה אותו אפילו".
לסיום, סיפרה מדוע החליטה לצאת לאור עם הסיפור הזה עכשיו ומדוע אינה תבעה את אותו מאמן מטריד: "החלטתי לדבר על זה כי הפכתי לאמא בעצמי. הוא כבר לא בין החיים, אז אני מניחה שאני יכולה לספר. אם הוא היה בחיים, היו משפטים במאת האחוזים, כי הוא הביא כאב לכל כך הרבה אנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חייבים מזמן להקים מנגנון התחקות ובדיקה יעיל וחריף
    אפרת 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי כל מאמן-זכר של בנות, בכל תחום שהוא. הזכרים הם הזונים של הטבע. בחברות שלנו הדי הפטריארכט עדיין רווחים ומסריחים את השטח, וזכרים מחונכים שיש להם "זכות" ו"חופש" להטריד בנות ונשים מבחינה מינית. בכלל לבטא "מיניות" בחופשיות, בכל דרך שהיא, בציבור ובפרטיות. מקרי הטרדת בנות ונשים ע"י זכרים בעמדות כוח הם מרובים מאד. מנגנון ההתחקות והבדיקה של זכרים בעמדות כוח לגבי נשים ובנות מוכרח להתקיים.
    סגור
  • 1.
    תשבו בכלא עד יומכםן האחרון&אלוהים יכה בכםן קשות ביותר
    חקי חיון 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון מעשבבש נזקג בהרת אשר פגע.עינה.התעלל דע.דעי לך כי את.ה תשב בכלא עד ליומך האחרון עלי אדמות ובנוסף אלוהים יפגע בך קשות.חמוּרוֹת ביותר ולכל פוגעני.ות העולם נזקג לא יהיה יוםלילה (לא יהיה יום ולא יהיה לילה)
    סגור