עסקי ספורט

החברה הישראלית משיקה מוצרים חדשים: "מביאה את עולם הספורט לשלב הבא"

WSC Sports מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים חדשים שמשנים את כללי המשחק וחווית הצפייה בתכני ספורט. "ההתפתחות האסטרטגית והמוצרית שלנו כחברה תביא את עולם הספורט לשלב הבא בחווית צפייה מותאמת אישית"
מערכת ice | 
WSC Sports (צילום WSC Sports)
WSC Sports מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים חדשים שמשנים את כללי המשחק וחווית הצפייה בתכני ספורט. באירוע שהתקיים השבוע בהשתתפות למעלה מ- 500 עובדי החברה בישראל ובעולם, חשף מנכ"ל החברה, דניאל שיכמן את השלב הבא באסטרטגיית החברה הכוללת מוצרים חדשים שיעזרו לגופי ספורט לייצר תוכן מותאם אישית עבור האוהדים שלהם.
המיתוג החדש כולל לוגו, שפה ויזואלית ואתר חדשים. ל- WSC Sports, למעלה מ-460 לקוחות ענק מגופי זכויות שידור בינלאומיים, ליגות וטורנירים בלמעלה מ-40 ענפי ספורט ושלל קבוצות ספורט מכל רחבי העולם. הידיעה על השקת המותג החדש וקו המוצרים החדשים מצטרפים לידיעה נוספת שפרסמה החברה לפני מספר ימים, על פתיחת מחלקת Gen AI בחברה וגיוס עובדים נרחב.
כחלק משלב הצמיחה הבא של החברה, WSC Sports מציגה רשמית שלושה פתרונות חדשים לחבילת המוצרים שלה: Around the Game, In-App Stories ו-Discovery Network. פתרונות אלו, עתידים לשנות את כללי המשחק של חוויות הספורט המותאמות אישית עבור האוהדים, תוך חיזוק הקשר בין ארגוני הספורט לאוהד ובין הארגונים לנותני החסות. 

(קרדיט: WSC Sports)
"במהלך העשור האחרון ומאז הקמת החברה, אנו שואפים להגדיר מחדש את נוף מדית הספורט באמצעות טכנולוגיית AI. זו גאווה גדולה להגיד שהיום הפלטפורמה שלנו הפכה לסטנדרט בתעשיית הספורט הגלובלית" אמר, דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד בחברת WSC Sports "מצאנו לנכון שהגיע הזמן להכריז על השלב הבא בצמיחת החברה. זהו שלב שמאגד בתוכו גם מיתוג מחדש ששם את האהבה שלנו לספורט וחשיבות האוהדים במרכז, וגם סדרת מוצרים שייצרו סיפור חדש עבור אוהדי הספורט ברחבי העולם".
רחלי מנור, ראש צוות מותג: "אנחנו נרגשים להציג את המיתוג החדש של החברה, שמייצג את ההתפתחות והצמיחה שלנו ומחבר בין המצוינות שאליה הגענו עם החדשנות שאנחנו ממשיכים ונמשיך להביא אל תוך תעשיית המדיה והספורט. אסטרטגיית המיתוג החדש מחברת אותנו בצורה עמוקה יותר עם קהילת האוהדים והלקוחות שלנו, כשהשאיפה שלנו הייתה ליצור מותג שמשקף את הערכים והחזון של החברה לצד יצירת מותג רלוונטי ומעורר השראה. אנחנו מאמינים שהמותג החדש מעצים את החיבור שלנו עם השותפים שלנו לדרך ויתמוך בהמשך התפתחותנו."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה