עסקי ספורט

הפתעה בכדורגל הישראלי: מסאי דגו סיכם בהפועל תל אביב

מאמן מכבי חיפה בעונה החולפת, מסאיי דגו, סיכם לשנתיים כמאמן הפועל תל אביב שירדה לליגה הלאומית בתום העונה. כעת נשאר רק להסדיר סעיפים אחרונים בחוזה
מערכת ice |  2
מסאי דגו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר .footballdatabase.eu)
מסאיי דגו החל את דרכו כמאמן בקבוצה בכירה רק בעונה הנוכחית, כאשר נכנס לנעליו הגדולות של ברק בכר במכבי חיפה והצליח לספק עונה לא רעה בכלל, עם סגל שכלל המון פציעות, עזיבות של שחקני מפתח ופיתוח של שחקנים צעירים, דגו סיים עם הירוקים במקום השני בטבלה מאחורי מכבי תל אביב שזכתה באליפות.
מספר שבועות לפני תום העונה, במכבי חיפה קיבלו החלטה להחזיר לשורותיהם את ברק בכר, שזכה עם הקבוצה 3 פעמים ברצף באליפות ולפטר את דגו, המאמן הנוכחי. כעת, על פי פרסום של Ynet, הצעד הבא של דגו ככל הנראה הוא להיות מאמנה של הפועל תל אביב. 
כזכור, הפועל תל אביב רשמה את אחת העונות החלשות בהיסטוריית המועדון וירדה לליגה הלאומית במחזוריי הסיום של העונה. דגו עדיין לא קיבל את ההחלטה הסופית וכאמור, מחכה להסדיר עוד מספר עניינים לפני שיחתום. בין היתר, הוא דורש להביא את הצוות המקצועי שהיה לו בחיפה. דגו המריא לצפות בגמר ליגת האלופות שייערך במוצ"ש, אך לפי ההערכות הוא יחתום בהפועל עם חזרתו לארץ. במידה שדגו לא יחתום בהפועל, המאמן שנמצא על הכוונת הוא יוסי אבוקסיס, שרוצה לפצות על הקדנציה הרעה בעונה החולפת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טעות פטלית (ל"ת)
    טעות 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איפה הבעלים ???
    שקיב סביחאת 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כל בעלים!!! מינצברג out ספרא in וכך יהיה קל לבנות קבוצה מנויים יהיה קהל לפחות 10000במשחקי בית אז עולים ליגה טוב שיהיה לו ולנו בהצלחה
    סגור