עסקי ספורט

יחליף את אמבפה? השחקן שפריז מציעה עבורו 100 מיליון יורו

פריז סן ז'רמן מתכוננת ליום שלאחר עזיבתו של קיליאן אמבפה באמצעות הצעת ענק על אחד מכוכבי הליגה האיטלקית, 100 מיליון יורו עבור חביצה קבראצחליה מנאפולי
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
פריז סן ז'רמן מתחילה להתכונן לתחילתו של עידן חדש עבור המועדון - עידן ללא קיליאן אמבפה, כוכב העל של הקבוצה שהוביל אותה במשך 5 השנים האחרונות לאליפויות, תארים וכדורגל בלתי נשכח, אמבפה הוא מלך השערים של המועדון בכל הזמנים עם 256 שערים.
ומה הצעד הראשון של פריז בהכנות לעידן הזה? על פי דיווח בסקיי איטליה, המועדון הפריזאי הגיש הצעה של לא פחות מ-100 מיליון יורו עבור הכנף הגאורגי של נאפולי - חביצה קבראצחליה. השחקן המוכשר של נאפולי, אמנם העונה ניסה ככל שיכל להוביל את קבוצתו להישגים, אך לא צלח.
בעונה שעברה, נאפולי רשמה עונה היסטורית כאשר גברה על הליגה האיטלקית וזכתה באליפות בצורה נהדרת ומרגשת כאשר אחד השחקנים הבולטים באותה עונה, אם לא הבולט מבניהם, הוא קבראצחליה - שחקן יצירתי, מהיר עם דריבל מצוין וראיית משחק אדירה.
על פי דיווחים שונים, לאחר שיחסית כשלה בהעברות שהביאה בקיץ האחרון כמו גונסאלו ראמוס, עוסמאן דמבלה וקולו מואני שלא סיפקו את הסחורה בצורה הטובה ביותר, פריז מכוונת לעוד שמות גדולים חוץ מקבראצחליה, כמו מרקוס ראשפורד ורפאל לאאו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה