עסקי ספורט

גבר על היריב הטורקי וקטף הישג ענק: לוחם הטאקוונדו הישראלי חוגג

אסף יסעור זכה הערב באליפות אירופה בטאקוונדו בסרביה, לאחר שגבר על יריבו המיתולוגי הטורקי זאן אוזיקן בתוצאה 20-37 . יו"ר הוועד הפראלימפי ויו"ר ההתאחדות לספורט נכים: "פעם נוספת מוכיחים הספורטאים הפראלימפים כי בעזרת כישרון ונחישות ניתן להתגבר על כל מכשול"

מערכת ice | 
אסף יסעור (צילום איגוד הטאקוונדו)
הישג יוצא דופן נרשם הערב (חמישי) באליפות אירופה בטאקוונדו בסרביה. לאחר שגבר על יריבו המיתולוגי הטורקי זאן אוזיקן בתוצאה 20-37, אסף יסעור זכה בתחרות המפורסמת.  ברבע הגמר שהתקיים היום (חמישי),  גבר יסעור על יריב טורקי אחר בתוצאה 5-30 ובחצי גמר גבר על יריב ספרדי בתוצאה 4-28.
אסף המתחרה במשקל עד 58 ק"ג, מתאמן עם יחיעם שרעבי במועדון שרעבי אמנויות לחימה. יו"ר הוועד הפראלימפי משה מוץ מטלון ויו"ר ההתאחדות לספורט נכים רו"ח אהוד רצאבי ברכו את אסף על התואר החדש ואמרו שהניצחון הזה משקף את המסירות וההתמדה של אסף, שכבר הבטיח את מקומו בפריז, וכן את ההשקעה באימונים המאפיינת אותו ואת הצוות המקצועי העוטף אותו. 
"פעם נוספת מוכיחים הספורטאים הפראלימפים כי בעזרת כישרון ונחישות ניתן להתגבר על כל מכשול. אסף הוא לא רק אלוף בטאקוואנדו אלא דוגמא מעוררת השראה לרבים. אנו מקווים כי בזכותו ובזכות חבריו למשלחת נשמע את התקווה שוב ושוב בפריז", כך מסרו יו"ר הוועד הפראלימפי ויו"ר ההתאחדות לספורט נכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה