עסקי ספורט

עכשיו זה רשמי: כך הכדורגל ישתנה מקצה לקצה

ליגת האלופות, הליגה האירופית והקונפרנס ליג עומדים בפניי שינויי ענק: 36 קבוצות מעפילות במקום 32, ליגה אחת של כל הקבוצות, כל קבוצה מוגרלת מול 8 קבוצות אחרות. כך יראה הכדורגל האירופי החל מהעונה הבאה
מערכת ice | 
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)
לאחר המון שמועות ודיווחים סביב שינוי הפורמט של הכדורגל האירופי, Uefa הוציאה הודעה רשמית עם סרטון מפורט שמסביר בבירור כיצד הליגות יעבדו מהעונה הבאה. וכך זה יראה: לליגת האלופות, הקונפרנס ליג ולליגה האירופית, יעפילו 36 קבוצות במקום 32 ושלב הבתים מוחלף בליגה של כל 36 הקבוצות. כל קבוצה תשחק נגד 8 יריבות (בקונפרנס - 6), משחק בית ומשחק חוץ. כל שער, כל ספיגה, כל נקודה והפסד, הכל נכלל בטבלת הליגה שתעבוד כמו ליגה רגילה. 
לאחר סיום המשחקים בין הקבוצות, ה-8 הראשונות יעפילו לשלב שמינית הגמר ומקומות 9-24 יעברו לשלב נוק-אאוט שיקבע מי תעפיל לשלב שמינית הגמר. בשלבים הבאים התחרויות יתנהלו כרגיל משלב רבע הגמר עד לגמר ללא שינויים. פורמט זה יגרום ליותר מפגשי ענק בין קבוצות גדולות ויכניס יותר כסף ל-Uefa לפי הדיווחים.
השינוי הוביל תגובות שליליות מאוהדי הכדורגל, בעיקר בגלל שהפורמט מזכיר לאוהדים את פורמט ה"סופר ליג" שכמעט יצא לפועל, אך בשל תגובות קיצוניות בוטל. עוד בתגובות האוהדים ניתן למצוא טיעונים כמו "מה רע במה שיש עכשיו?" ו"אין טעם לשנות משהו מושלם". נראה שאוהדי הכדורגל מרוצים מהפורמט הנוכחי ולא מעוניינים בשינוי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה