ויראלי

כוכב הרוק הענק נגד קניה ווסט: "אנטישמי, לא רוצה קשר אליו"

כוכב ההאבי מטאל, אוזי אוסבורן צייץ בטוויטר כי קניה ווסט ביקש לסמפל קטע משיר שלו בשביל האלבום החדש, אך אוזי סירב, קניה בכל זאת השתמש בשיר. "אנטישמי שגרם עוגמת נפש, לא רוצה שום קשר אליו".
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)

אחד מגדולי ההאבי מטאל, אוזי אוסבורן צייץ אמש (שישי) ציוץ שהסעיר את הרשת, כשמדובר על ציוץ שהסעיר את הרשת, אפשר כבר לחשוד שמדובר במשהו שקשור איכשהו לקניה ווסט. היום, (שבת) קניה ווסט הוציא אלבום חדש יחד עם Ty dolla sign, הנקרא Vultures.

בשביל אחד מהשירים באלבום, קניה רצה לסמפל את אחד משיריו של אוזי אוסבורן, קניה נענה בשלילה כשביקש זאת ממנו, אך קניה בכל זאת השתמש בסמפל. אוסבורן צייץ: "הוא השתמש בדגימה מהשיר במסיבת האזנה לאלבום שלו. סירבתי לתת לו רשות כי הוא אנטישמי שגרם לעוגמת נפש לכל כך הרבה אנשים אני לא רוצה שום קשר לאיש הזה ".

 
קניה ידוע בשנים האחרונות באמירות אנטישמיות מסעירות ומקוממות, שגרמו להמון שנאה כלפיו ברחבי העולם, לפני זמן מה, הוא פרסם התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו בשפה העברית לכל היהודים בה הוא מבקש סליחה על כל האמירות, כזכור בסינגל לאלבום, "vultures", יצא באמירה אנטישמית כשאמר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? ז****י כ**ה יהודיה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה