ויראלי

קובי פרץ חוטף: "יכלו לבנות בתי כנסת בכספי המסים שהעלים"

קובי פרץ הגיע למחאת הנחת התפילין מחוץ לבית ספר הגימנסיה העברית בתל אביב, יריב אופנהיימר תקף: "כמה בתי כנסת היו יכולים לבנות בכספי המיסים שהוא העלים"
תום נחום |  4
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן, shutterstock)

כשלושה חודשים חלפו מאז האירועים המזעזעים והעימותים של מפגינים נגד מתפללים על רקע הפרדה מגדרית ביום הכיפורים בכיכר דיזנגוף בתל אביב, אך נראה שיש מי שלמרות המחיר הכבד של מלחמת חרבות ברזל לא מוכנים לזנוח את העימותים העצובים הללו, כאשר תקרית נוספת נרשמה בבית הספר הגימנסיה העברית, כאשר מנהל בית הספר, זאב דגני, אסר לכאורה על תלמידיו להניח תפילין בדוכן חב"ד, כאשר בנוסף גם נטען כי תקף באלימות את שליח חב"ד והוריד בכוח את התפילין מידיהם של תלמידיו, כאשר בעקבות כך רבים הגיעו היום (רביעי) להניח תפילין מול בית הספר כמחאה נגד המנהל.

מבין אלו שהגיעו להניח תפילין מחוץ לבית הספר היה גם הזמר קובי פרץ, כאשר מי שפחות אהב את נוכחותו של פרץ במקום הוא איש התקשורת יריב אופנהיימר, לשעבר מזכ"ל תנועת 'שלום עכשיו', אשר כתב בציוץ בנושא: "כמה בתי כנסת היו יכולים לבנות בכספי המיסים שהוא העלים".
 

זלמן הרטמן, שליח חב"ד, אמר לשי גולדשטיין וארז תדמור ברדיו גלי ישראל: "אתמול בפעם הראשונה הגעתי מחוץ לגימנסיה הרצליה כדי להניח תפילין לנערים. המנהל זאב דגני יוצא ואומר שזה אסור, אמרתי לו שאם הוא חושב שזה אסור שיזמין משטרה והוא בתגובה החל להשתמש באלימות. לפני שהתחיל הצילום בסרטון היה נער נוסף עם תפילין ודגני ממש הוריד לו את התפילין מהידיים. אבל צריך לומר, בזכות זה מלא תלמידים הניחו תפילין, לא ראיתי כזאת הצלחה בהנחת התפילין הרבה מאוד שנים".

כמו כן, תיעוד עצוב שבו אישה רוכבת אופניים נופפה בפניו של בחור חרדי בכריך המכיל בשר חזיר ואמרה לו בהתרסה: "הנה חזיר, איזה טעים, תאכל! תטעם, זה טעים, תעשה מצווה. שכולם יאכלו חזיר, בתיאבון".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דוחה
    אישה 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יריב לא גבר לכן מחרחר ריבים עם גברים.ובושה לתת לחלול במה דוחה.
    סגור
  • 2.
    ביביסט מסריח, כאילו שהתפילות יהפכו אותו לטוב (ושפוי)…. (ל"ת)
    שיקוף המציאות 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    יריב מחרחר ריב
    יריב 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו כל המחנה שלו. כל הכבוד לקובי פרץ שירבו כמוך. הכסף שעשית הרווחת בכוחות עצמך ולא מאירגוני שמאל
    סגור
  • גבר
    אישה 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קובי התותח.לא להיתיחס למי שלא גבר כמו יריב שמקנא בגברים.
    סגור