ויראלי

ג'ודי ניר מוזס מתפוצצת: "הכסף הולך למשתמטים ואוכלי חינם"

כמו כן, היא פרסמה בסטורי על חלוקת הכספים הקואליציונים במאות מיליוני שקלים של שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "במקום שהכסף יעבור למפונים לחיילי המילואים שעסקיהם קורסים, לאפודי מגן תיקניים, לאנשים שאיבדו בתים, הכסף הולך למשרד מורשת למתמטים מגיוס ולכל מיני אוכלי חינם. אותי זה מטריף". ומה דעתה על בן גביר?
מערכת ice |  3
ג'ודי ניר מוזס (צילום באדיבות המצלם)
הכתבה של חדשות 12 בנוגע לטיפול המשטרתי לכאורה בחקירת הריגת יובל דורון קסטלמן בזירת הפיגוע בירושלים, בה הביא גיא פלג פרטים חדשים, גרמה לבן כספית להרהורים והוא כתב מילים קשות על כך באינסטגרם שלו.
מי שחיזקה את דבריו היא ג'ודי ניר מוזס שכתבה: "בושה משטרת ישראל, תתביישו לכם הפכתם למליציית בן גביר. לא מאמינה לכם, לא אציית לכם ואני מקווה שלאט לאט כלם ינהגו ככה. עד שהעבריין ועושי דברו במשטרה יעופו לכלא".

כמו כן, היא פרסמה בסטורי על חלוקת הכספים הקואליציונים במאות מיליוני שקלים של שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "במקום שהכסף יעבור למפונים לחיילי המילואים שעסקיהם קורסים, לאפודי מגן תיקניים, לאנשים שאיבדו בתים, הכסף הולך למשרד מורשת למשתמטים מגיוס ולכל מיני אוכלי חינם. אותי זה מטריף".
כזכור, כספית פתח וכתב: "אחרי הכתבה של גיא פלג היום על ״עבודת״ המשטרה בפרשת הריגתו של יובל קסטלמן בפיגוע בירושלים, אין מנוס מהמסקנה: ההפיכה הושלמה. משטרת בן-גביר השתלטה על משטרת ישראל".
 
עוד הוא המשיך ומצא גם אשמים נוספים לדבריו: "מצ״ח לא טובים בהרבה. חבורת רשלנים במקרה הטוב, פושעים במקרה הרע. קשה להירדם אחרי זה. בושה וזוועה, במקביל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תסתמי (ל"ת)
    רותם סלע 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סמוטריץ
    סש 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוכל רמאי שקרן . בהתנהלות בזאת לא ישאר שקל אחד לעוטף עזה ולתושבי הצפון . ומאחוריו ראש ממשלה שקרן מאחז עיניים .
    סגור
  • 1.
    בניו יורק ? (ל"ת)
    סובלת ? 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור