ויראלי

בצל הרצח של אחותה: מעיין אדם בהיריון שני

כשהיא עדיין בשנת אבל על אחותה מפל אדם שנרצחה על ידי מחבלי חמאס ב-7.10, מגישת הטלוויזיה בהיריון נוסף שיהפוך את בתה תבור לאחות גדולה
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
רק לפני בחודש וחצי טמנה מעיין אדם את אחותה הקטנה מפל, שנרצחה באכזריות על ידי מחבלי חמאס בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר, שהוציאה לדרך את מלחמת 'חרבות ברזל', כאשר בילתה עם בן זוגה בפסטיבל נובה ברעים, ממנו לא יצאה בחיים.
היום (חמישי) יש לה בשורה משמחת ומרגשת בצל האבל הכבד, כאשר היא ובעלה יובל צלנר בהיריון שני, 8 חודשים אחרי הלידה של בתם הבכורה תבור. בכך היא מצטרפת גם לבת הגדולה של צלנר מנישואיו הקודמים.
אדם כבר חזרה לשגרה בצורה מהירה עם שובה למסך לתכנית מיוחדת עם אופירה אסייג, ולאחר מכן אדם הגיעה לראשונה לרעים, לנקודה המדויקת במקום בו נעצרו חייה של אחותה באכזריות שלא ידעה שובע.

אשת התקשורת הצליחה באמצעות צילומים מהמקום, בטלפון ובאמצעות התקשורת, לאתר את המיקום המדויק בו מפל אחותה עשתה את השיחה האחרונה למשפחתה, בעזרת תמונה אחרונה ששלחה לה כשהסתתרה מהמחבלים שביצעו וידוא הריגה.
בדמעות שלא עצרו, אדם תקעה דגל ישראל והצהירה בנקודה הזו: ״כאן בדיוק הנקודה שבה מפל נרצחה. אימתנו את זה לפי התמונה האחרונה שהיא צילמה וגם יש ריח של סולר בכתם הזה. כשירו בה, אז ירו גם במכלית סולר, אז יש לנו יכולת להגיע בדיוק לנקודה הזאת", אמרה כשהיא חנוקה מדמעות, והוסיפה: "באתי לכאן שים דגל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה