ויראלי

כוכבת 'האח הגדול' חושפת: "שברון לב מטורף, התרסקתי לרסיסים"

משתתפת העונה ה-12 של 'האח הגדול', הדוגמנית ליה טאי אהרוני, חושפת את המשבר הגדול שחוותה: "עברתי שברון לב מטורף. הלב שלי התרסק לרסיסים. הביטחון העצמי שלי היה בתחתית, עברתי טלטלות נפשיות קשות עם עצמי"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
משתתפת העונה ה-12 של 'האח הגדול', הדוגמנית ליה טאי אהרוני, חשפה באומץ את המשבר הגדול שעברה אחרי ההשתתפות בשנה שעברה והחשיפה ב'האח הגדול' בסדרת סטוריז חושפניים על חייה.
אהרוני כתבה כך לצד סרטון עם כלבתה: "רמת געגוע מטורפת. הלב שלי חצוי לשתיים בלעדייך תינוקת שלי, אני אוהבת אותך. לא ידעתי כמה כלב יכול להיכנס ללב. כמה הלב מתרחב עם השנים". בהמשך כתבה כך: "לא היה לי את האומץ לשתף אף אחד ולדבר על השנה המטורפת הזאת שעברתי השנה. עברתי שברון לב מטורף. הלב שלי התרסק לרסיסים".
עוד כתבה: "גיליתי שאני לא מי שחשבתי שאני. הביטחון העצמי שלי היה בתחתית, עברתי טלטלות נפשיות קשות עם עצמי. כל מה שהכרתי במשך שני התפרק לי מול העיניים. הדירה, הכלבה, הזוגיות, הדוגמנות, הקושי בלימודים, הכעס על עצמי שאני לא מספיקה להיות כל יכול. כעיקרון, הלב שלי התרסק לרסיסים במלוא מובן המילה. להתאושש מהאח הגדול, לחזור הביתה בגיל 26. להיות בצומת דרכים בתחילת הקריירה. לאבד את הכלבה שלי, לעזוב זוגיות של שנים, בקיצור, לעזוב כל מה שאני מכירה. בסוף אני מבינה כמה כוחות נפשיים יש לי, אלוהים נותן מבחנים רק לכאלה שיכולים לעבור אותם. וכמה הלב יכול להתרחק ואיזה כיף שקיבלתי כל כך הרבה תשובות להרבה שאלות שהיו לי בחיים. תודה על הכוח להמשיך וללמוד".

כזכור, זאת לאחר שבשבוע שעבר אהרוני הגיבה תוך צירוף תמונות שלה בוכה לסרטון המצמרר של ליאורה, אמה החולה של החטופה נועה ארגמני, מבקשת את שחרור בתה החטופה וייחלה לזכות לראות אותה שוב לפני שתלך לעולמה: "לצרוח מכאב. הלב שבור לרסיסים. כל העולם חרב עליהם, איך אפשר? הסרטון הזה ריסק אותי לחתיכות, איך אפשר להכיל את כל הכאב הזה? אני לא מאמינה שאנחנו בכלל במצב שאמא צריכה להתחנן ולבקש בפני ביידן ובפני החמאס שיראו לה את הילדה שלה לפני שהיא הולכת לעולמה. קשה לי להכיל את זה, זה פשוט סיוט שלא נגמר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה