תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חושף: "הייתי בהכחשה מוחלטת, לא האמנתי"

אלעד שמחיוף, שליח חדשות 12 באירופה, סוגר חשבון עם הצביעות העולמית: "לא רציתי להאמין שלצד כל הזוועות שקרו ב-7.10 היה גם אונס שיטתי. הרס אותי לדמיין מה נעשה לכל כך הרבה נשים ישראליות, מה הן נאלצו לסבול, השתיקה של ארגונים כמו UN Women ופעילים בולטים #metoo היא שערורייתית
מערכת ice |  2
אלעד שמחיוף (צילום קשת 12)
שליח חדשות 12 באירופה, אלעד שמחיוף, שיתף היום (ראשון) בתחושותיו הקשות על רקע האנטישמיות הגואה בממלכה, השנאה ליהודים, ההפגנות התומכות בחמאס ועם "אזהרת טריגר ואזהרת תוכן", הוא חשף את שעל ליבו.
שמחיוף כתב: "אני חייב להודות. במשך ימים הייתי בהכחשה מוחלטת. שמעתי מה שהתחיל בשמועות אחר כך מעדויות וראיות מאוחרות יותר אבל לא רציתי להאמין שלצד כל הזוועות שקרו ב-7.10 היה גם אונס שיטתי. הרס אותי לדמיין מה נעשה לכל כך הרבה נשים ישראליות, מה הן נאלצו לסבול, מה הן בוודאי הרגישו כשטרוריסטים מפרים אותן כפעולת טרור ומלחמה".
עוד כתב בכעס: "השתיקה של ארגונים כמו UN Women ופעילים בולטים #metoo היא שערורייתית, אבל היא אפשרה לי להישאר בבורותי המאושרת לחשוב שאולי המעשים הנוראיים האלה לא התרחשו בפועל. זו הסיבה שכריסטינה לאמב כיום על הכריכה של הטיימס, היא כל כך חשובה, יחד עם העבודה של ביאנה גולודריגה וג'ייק טאפר, ואחרים".
לדבריו: "הם שופכים אור על אחד ההיבטים האפלים ביותר של התקפות 7.10. הם מכריחים את כולנו להתמודד עם הנורא האמת עד לנקודה שבה עכשיו, מי ששותק כבר לא בהכחשה אלא שותפים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 12
    דוד 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שהולך לישון עם כלבים עזובים,שלא יתפלא שהוא קם עם פישפשים.וזו בלשון המעטה.
    סגור
  • 1.
    האמת לאמיתה
    שמש 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין פלא שהוא נשאר בלונדון שכן העמיתים שלו בארץ עובדים מבוקר עד לילה ואילו הוא במקרה הטוב עומד מחוץ לביתו ברחוב ועובד 5 דקות שבהן הוא מספר מידע שהוא קרא באינטרנט ולכן הוא ואישתו בקושי באים לארץ הם מפחדים שימנו כתב אחר שיאלץ רחמנא לעבוד במקומו כשהמשמעות היא שהכתב יקבל משכורת עצומה בשביל 5 דקות עבודה ביום למעט מקרים חריגים ואילו הוא יאלץ לעבוד כמו עמיתיו
    סגור