ויראלי

אלה לי להב חווה משבר: "קשה לי עם הכל"

אלה לי להב כתבה בסטורי שהעלתה, על רקע שחור: "היי, אני מאוד מנותקת מהאינסטגרם בזמן האחרון ורציתי לשתף שמאוד קשה לי להתמודד עם התקופה האחרונה אני לא כל כך מוצאת את עצמי והאמת שבאמת קשה לי עם הכל ואני לא מצליחה להכיל את הכל"
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
לאן נעלמה אלה לי להב לאחרונה? אחרי שלא השמיעה יותר מדי את קולה בחודשיים האחרונים, במיוחד בזמן מלחמת חרבות ברזל, הזמרת הצעירה שנקשרה ללא מעט שערוריות בשנתיים האחרונות והבולטת שבהן היא הרומן לכאורה שלא אושר עם סטטיק, היא סיפרה מה בדיוק עובר עליה.
אלה לי להב כתבה בסטורי שהעלתה, על רקע שחור: "היי, אני מאוד מנותקת מהאינסטגרם בזמן האחרון ורציתי לשתף שמאוד קשה לי להתמודד עם התקופה האחרונה אני לא כל כך מוצאת את עצמי והאמת שבאמת קשה לי עם הכל ואני לא מצליחה להכיל את הכל".

עוד היא הוסיפה וסיפרה לעוקבים שלה: "אז פשוט התנתקתי תקופה מאוד ארוכה גם מהרשתות וגם מאנשים, הסתגרתי בחדר ונזכרתי שמותר לי להתפרק. אני רוצה להגיד שאני בסדר ואני מוקפת אנשים מדהימים".
לסיום היא כתבה מסר מעודד על רקע התקופה הקשה: "מותר ללכת לאיבוד בתקופה כזאת נוראית וכואבת. אז רציתי לעדכן שאני בסדר ואני לאט לאט חוזרת לעצמי, אוהבת אתכם, תתנו לעצמכם להחלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה