ויראלי

רותם כהן מתפוצץ: "שנאה עצמית, בגידה, ניתוק מדאיג"

הזמר שיתף הפגנה נגד המלחמה וכתב: "אני מתבייש. פשוט מתבייש!!! יש לי בעזה חברים ומשפחה והלוואי וזה לא יגיע אליהם. שהם מקריבים את עצמם בשביל כפויי טובה כאלו”. הזמרת דנה ברגר השיבה לו וקיבלה תשובה כואבת
מערכת ice |  1
הזמר רותם כהן (צילום רונן פדידה)
הזמר רותם כהן העלה ביום ראשון האחרון סרטון שעורר סערה גדולה ברשת ובו המפגינים נגד המלחמה והכיבוש לדבריהם, כשלצידו כתב: "אני מתבייש. פשוט מתבייש!!! יש לי בעזה חברים ומשפחה והלוואי וזה לא יגיע אליהם. שהם מקריבים את עצמם בשביל כפויי טובה כאלו”.
הזמרת דנה ברגר הגיבה לו: “רותם יקר, מותר לאנשים לחשוב אחרת ממך, זה לא הופך אותם לבוגדים. גם אם הם חושבים ממש אחרת ממך זו עדיין זכותם. נשבר הלב להמשיך לראות פוסטים מפלגים. זה זמן של יחד ללא קשר לדעות פוליטיות. רוב העם מבין את זה ומרפא כעת את האפילה הגדולה שנפלה עלינו בעזרת אהבה. אני ממש מציעה שגם אנחנו נתרכז בזה עכשיו. אוהבת אותך”

והוא ענה לה, “היי יקירתי, לצערי אנחנו מכירים, אבל לא מפסיק כדי שתדעי שאני אוהב אדם בגרעין שלי... בוידאו הזה אני לא מצליח לראות ‘דעה שונה משלי’. אני כן רואה בזה שנאה עצמית, בגידה, ניתוק מדאיג. הוידאו הזה לא בא לפלג, הוא בא למרקר בטוש הכי זוהר שאפשר, אל אלו שצריך להקויע מתוכנו. אני מבין שמעמם להם. אפשר במקום זה ללכת ולעשות משהו טוב לבני אדם במקום לבזבז זמן על חיות אדם. אני אוהב אותך דנה”.
הזמרת שרון חזיז כתבה: "צר לי לומר… גם אני כמו רותם מתביישת וכועסת מאוד על המפגינים , כפיות טובה אל מול החיילים שמגינים עלינו עכשיו! מבחינתי זאת שנאה עצמית לעמנו והכי מפלג אבר. בלי קשר לאהבתי לדנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    מוטי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם כהן צודק !!!
    סגור